מועדון ארוחת הבוקר שי ודרור

מועדון ארוחת הבוקר בימי חמישי עם שי ודרור ברדיו 103FM אשר מארחים את אורי גוטליב והדר לוי נהנים כל סוף שבוע מארוחה מפנקת במסעדה אחרת. אז למה כל הטוב הזה מגיע רק להם? ליקטתי כמה מהמסעדות האחרונות שהביאו קיטרינג שרק אפשר לחלום עליו לבוקר טוב, לפי התמונות שהתחנה שמה בעמוד הפייסבוק שלה, ומה דעתי האמיתית על המקומות הללו?

קפה גן סיפור- רשמתי רבות על קפה גן סיפור אשר מאד ידידותיים לילדים, אך על האוכל הטעים לא הרבתי לדבר- כי פשוט ילדים באמת גונבים את ההצגה. כאמור שי גולדשטיין הוא טבעוני, גם הוא טעם את ארוחת הבוקר הטבעונית של קפה גן סיפור אשר מציעים לבוקר פשטידת ירקות  מאפה מתבלים, אנטי פסטי וסלט טרי והכל על טהרת הטבעונות. כמו כן יש גם מאפה תרד בפילו לארוחת בוקר, שקשוקה ירוקה עם תרד, עגבניות,פלפלים וגבינת פטה, ארוחת בוקר ישראלית עם גבינות עשירות ואיכותיות כמו למשל גבינה כחולה כתוספת למקושקשת, או גבינת גאודה. ועוד סלטים, מוזלי,כריכים ומאפים שרק האל יודע כמה הם טעימים. כמובן שבארוחת הבוקר תוכלו לבחור באייס גזר וג'ינג'ר שלא מגישים בכל מקום את הטוב הזה.

gan

כתובת: מוטה גור 15 חולון

טלפון: 03-501-1596

חנדל'ה- חנדל'ה הוא מקום מיוחד, האמת שהאוכל בו הוא טוב מאד, כל מי שישב בשולחן נהנה, לי אישית היו לא מעט בעיות עם השירות, זה התחיל בכניסה למסעדה שאת שולחני לא שמרו, עקב איחור- ותודה לוויז על שהביא אותי למקום אחר… כי לא עדכנו טוב את המיקום… כמובן שזה באחריות המסעדה. לאחר מכן בהושבה ובהתנהלות המלצרים שעשו לנו טובה, ולסיום בעת הגשת המנות חוסר בכיכר לחם בטענה שהסועדים בדרך כלל לא מסיימים אותו, אף על פי שאתם משלמים על כך וזה כלול במנה. מנת שקשוקת התרד האמת נכנסה למטבח שלי באופן קבוע, מהרגע שטעמתי אותה בחנדל'ה מיד התאהבתי והיא מוגשת בבראנץ' ששי אצלי מדי פעם, אצלי לא מתקמצנים על הלחם ובעלי אוהב את השירות, יצא דבר אחד טוב מהמקום הזה- מנה טעימה.

chendale

כתובת: כביש עוקף גבעת חן

טלפון: 09-7603647

קפה יפו- קפה יפו מציע מגוון מנות לטבעונים ובין השאר לחובבי הגבינות, זה מתחיל בבוקר ישראלי- במחיר סביר, יחסית למקומות אחרים, מוזלי, חומוס לניגוב, בוקר יפואי הכולל סלט, ביצה קשה ובורקס עם מתבל סלסת עגבניות, כריכים, שקשוקה ושקשוקת חצילים לטבעונים. כריכי המקום גם כן נוגעים לשני קצוות האנשים ויש מבחר של 5 כריכים אך שווים במיוחד, הכי שווה הוא בראנץ' הבוקר של יום ששי- בו תוכלו להתענג על כל הטעמים והריחות הטובים של המעדנים מהמסעדה ובכלל ליהנות מיפו. המסעדה כשרה ולכן נסגרת בששי שעה לפני כניסת השבת, הבראנץ כולל מאפים, סלטים, גבינות, שקשוקה, חביתות, דגים מעושנים, עוגות וכמובן שתייה חמה יחד עם מיצים טבעיים ללא הגבלה.

jafo

כתובת: עולי ציון 11 יפו- שוק הפשפשים

טלפון 03-5181988

קפה מאד גרג- תפריט בית הקפה גרג עבר גלגול שלם, מתפריט עשיר של גבינות ושמנת כמעט בכל מנה לתפריט מדולל יותר כאשר יש מקום רב לאוכל טבעוני בו. אלו שפעם היו אוהבים את מבחר הגבינות והמתבלים הטעימים יחד עם פוקצ'ה חמה וטרייה ולידו חביתה עם עלה סיגר וסלט טעים מסתפקים היום במנות דלילות יותר של מתבלים, מחירים מעט יותר יקרים ושירות על גבול הלא נעים. מקווה שהגלגול יחזור לבית הקפה על הצד הטוב שבו וחוץ ממתן שירות לילדים בסניף גבעתיים יחד עם משחקייה שתחזור כבר המנה האהובה יחד עם השוקולדים הטעימים שמשאירים פינוק בסוף בהגשת התפריט יחד עם קופסת המטמון הידועה.

greg

אדמה- לא אוהבת ניצול של מצב בו כמעט כל המקומות סגורים בזיכרון יעקב בשבת ולכן מקומות מרשים לקחת על ארוחת בוקר כמעט 60 שקל על מעט מתבלים ביצה, מאפה וסלט- זה פשוט לא הוגן. יש גם שקשוקה שבאה עם לחם, סלט ושתייה חמה וקרה. יוגורט עם פירות ושתייה עולה 44 שקלים וזהו למעשה כל תפריט הארוחה. גם בתמונות תכנית הבוקר שי ודרור לא הוגשו מבחר מטעמים אלה 3 צלחות סלט, מתבלים קטנטנים ומאפים יחד עם כוסות מוזלי ושתייה קלה. מי שרושם על עצמו בקתה קולינארית שלפחות יציע כמה מנות לארוחות בוקר… מקום יפה בהחלט, רומנטי, מרשים,יקר ומבחר מנות מצומצם מאד לארוחות בוקר.

adama

כתובת: מעלה הראשונים 8 , גבעת זמרין, זכרון יעקב

טלפון: 04-6293183

 

 

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *