מסעדת חנדל'ה גבעת חן

הזמנתי מקום דרך אתר האינטרנט של המקום ערב לפני בואנו. התבלבלנו בהגעה למתחם והגענו למשק אחר, כיוון שהוויז לא היה מכוון נכון ישירות למקום- זאת לא הייתה אשמתנו כיוון שמי שערך את המפה לא דייק במיקום המדויק, גם הנהג ברכב השני שהיה עמנו באותה קבוצה התבלבל במשק ועשה כמה סיבובים עד אשר חנה במשק אחר והחליט למצוא את המקום ברגל.

הדבר עקב אותנו מעט והגענו באיחור, הזמנתי שולחן לחוץ המסעדה כי כל הקטע שלה הוא דווקא החוץ מאשר הפנים, עד שהגענו השולחן כבר היה תפוס ורק בפנים בתוך כוך צפוף שם היה המקום שמצאו לנו כי הוא פנוי, די ליד השירותים, לא היה נעים להתווכח עם המארחת שרדתה בנו כי אנחנו האשמים על האיחור ובכל זאת בעלי וחברנו רצו לשבת עדיין במקום כי שמעו אודות האוכל הטעים.

כבר הייתה לי תחושה לא נעימה עוד מהכניסה,אך ניסיתי לבטלה- הדבר לא ממש צלח ובהמשך תבינו למה. הזמנו כולנו את אותה המנה- שקשוקת תרד מוקרמת- הדבר הכי מסקרן בתפריט הבוקר, היא הגיעה עם מטבלים ולחם- רק שהיינו 3 וקיבלנו שניים… הדבר הציק לנו מאד, פנינו למלצרית והיא אמרה שככה זה והיא תביא את אחראי המשמרת, הוא אמר לנו כי בדרך כלל משאירים סתם לחם על השולחן ובגלל זה הם מביאים 2 במקום 3 כלומר במקום שכל סועד יקבל את הלחם האישי שלו שהוא משלם גם ככה עליו, המקום החליט לקצץ והביא רק 2 וגם ככה אחד הסועדים ישלם על ארוחה שלמה שכוללת לחם בתוכה. אמרנו שזה לא מקובל עלינו ושיביא את מנת הלחם השלישית שמגיעה לנו, לבסוף הביאו לנו בתוספת פרצוף חמוץ. האוכל היה טעים מאד, זללנו את כל המחבט, אף אחד לא השאיר ולו טיפה של אוכל בצלחת. היה גם מקום לחתל את התינוק מה שאין בהרבה מקומות, המנה הייתה מאד יקרה יחסית למקומות אחרים ולא בהכרח מוצדקת, היא שווה בערכה הכספי למסעדות בופה, שם מקבלים מגוון עשיר יותר ולא מתקמצנים על הלחם. אגב אצלנו כל מנות הלחם סוימו יחד עם השקשוקות.

לסיכום: מנה טעימה, יקרה, יחס לא נעים כל כך, אווירה של חדר אוכל גדול במיוחד שלא ניתן לפתוח את החלונות, למעט אוויר כי המקום מחניק, בשל הצפיפות כי הם נפתחים לכיוון האורחים. אין שביל דרך לבעלי כסא גלגלים ועגלות יד,כיוון שחצץ ממלא את המקום, אם אתם לא יושבים בחוץ תיאלצו להרים ביד את העגלות, כי יש רק מדרגות.

המסעדה לא כשרה- מוכרת בשר וחלב,

היגיינת שירותים: שירותים נקיים ומטופחים אין ריח לוואי, על אף שאין המון תאים.

החלפת טיטולים: יש. קיימת עמדה נוחה להחלפת טיטולים עם נגישות מידית לפח ולכיור.

[showmap address="כביש עוקף גבעת חן,דרך הסולטן גבעת ח"ן" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *