מסעדות עם ילדים

וואו איזה מתיש זה לבוא עם ילד למסעדה ולדאוג שהוא לא ישתעמם כל הזמן הזה, פשוט לנסות להעסיק אותו ופחות ליהנות מהארוחה, לא נעים עד לכדי שלפעמים אני משאירה את הילד עם הסבתא כדי ליהנות פעם ב… וסתם לשבת על ארוחה טובה, אך תמיד יש לי תחושה של צביטה בלב כשאני נזכרת בחיוך שלו מולי, החלטתי לעשות חקר קטן ומצאתי מסעדות שניתן לקחת את הילד וששנינו באמת נהנה.

קפה לנדוור בהוד השרון– כמה חשוב שתהיה תעסוקה לילדים, שלא ירוצו במסעדה או סביב שולחנות הסועדים האחרים ואתם תרגישו כאילו בא לכם שמכבש ייפול עליכם עכשיו, קפה לנדוור הוד השרון נותנת אופציה מעולה לבעיה זו, מתקן משחקים מול עיניכם כשאתם סועדים והילדים נהנים במתקנים, בין לבין הם מגיעים לחטוף ביס או לשתות משהו קר וממשיכים להשתובב. לפני כן הם יכולים לצבוע את הפלייסמנט וכך אתם מזמינים ברוגע ויכולים אשכרה להסתכל על התפריט מבלי הסחות דעת.

hod

כתובת: רמתיים 18 הוד השרון

טלפון:  09-7488568

קפה גרג בגבעתיים- למרות שהרבה זמן לא נהניתי ברשת בתי הקפה של גרג, דווקא קפה גרג גבעתיים היה המוצא היחיד בסביבה שסיפק לי הנאה ושלווה, בבית הקפה ממוקם מתחם לילדים עם תעסוקה בלתי פוסקת של משחקים ואמצעים שמאפשרים לי לשתות קפה בנחת, התחושה היא שאתם נמצאים במשחקייה רק משודרגת יותר עבורכם ולא משלמים עליה 25 שקלים אלא על ארוחת הילד, כיוון שבתפריט יש ארוחות לילדים וכמו שוודאי נתקלתם הם אוהבים לקחת עימם את האוכל למשחקים, אז המנות בהתאם.

greg givaataim

כתובת: דרך יצחק רבין 53 גבעתיים, קניון גבעתיים

טלפון:  03-5758244

קפה גן סיפור בחולון- בלב שכונה עמוסת מגדלים שוכן לו פארק גדול מאד ובו מתקנים רבים, פסלים מדהימים ובית קפה מעניין, אחרי שהילד ביקר בכל אטרקציות הפארק, ירד ועלה בגשרים, ראה פסלים והשתובב בניהם עלה על המתקנים שמתאימים לגיל שלו, התעייף והיה מרוצה- ורעב, פגשנו בבית הקפה הציורי הזה, קפה גן סיפור, ישנו תפריט שלם של ארוחות בוקר אמנם לא הכי זול אבל בהחלט טעים. במקום נמצאים מדפים ועליהם ספרים וזה נחמד ונעים לקרוא לילד סיפור לפני שאוכלים אחלה תעסוקה שאני בעדה. אמנם המתקנים מחוץ למסעדה במרחק שאין מצב שאשאיר אותו לבד אבל יש תעסוקה אחרת, שמעתי שיש גם פעילויות לילדים במסעדה, פשוט צריך להתעדכן מתי זה קורה.

gan

כתובת: מוטה גור 15 חולון

טלפון:   03-5011596

One Comment

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *