קפה לואיז רמת אביב

 

 

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

את קפה לואיז הכרתי דרך הבלוג סלונה, שם רשמו על עשרת ארוחות הבוקר הכי טובות בארץ, אחת מהן הייתה קפה לואיז, בין אם הכתבה הייתה ממומנת או לא, אמרנו ששווה לבדוק ויצאנו לדרך.

בעיקר התלהבנו מגבינות העזים שהמקום מציע ומכך שהכל אורגני ועל טהרת הבריאות. בעלי הזמין מקום בטלפון, ירד אז גשם וכשחנינו נאלצנו להיכנס רטובים למסעדה, כי החנייה הייתה תפוסה עד אפס מקום, המקום היה מלא ולא ממש שמרו לנו שולחן פנוי, עד מהרה התפנה מקום וגם אז קצת שכחו מאיתנו, כי אמר לנו מנהל המשמרת שהוא כבר יביא תפריטים, אך הדבר פרח מזיכרונו וחיכינו, ראינו כי מגישים תפריטים לסועדים חדשים, אז כבר ביקשתי תפריטים, המנהל התנצל ואמר כי חשב שכבר מלצר ביצע את ההזמנה מאיתנו, לא כעסנו אבל יש מקום לשיפור.

המנהל היה עסוק בלחלק כוסיות סנגריה חמימה לסועדים, רק כך תפסנו אותו, כשניגש להביא גם לנו שתי כוסיות חמימות.

הזמנו את הבוקר שתואר בכתבה כחוויה קולינארית לארוחת בוקר, "פינוק בוקר לשניים", בעלי הזמין עין הפוכה ואני הזמנתי ביצים עלומות בקן קדאיף על מצע של עלי תרד. סלט ירקות ומטבלים, ממרח שום ליווה את הלחם, טחינה ירוקה, ממרח עגבניות, ממרח טופו, גבינת פטה עזים, לבנה, ריבת הבית, ממרח זיתים וקוביות סלק. סלסילת הלחמים הוגשה בכל פעם שרצינו עוד. בסלסילה כמה פרוסות לחם מלא ועשיר שסותמות את התיאבון, ישנה אפשרות להזמין לחם ללא גלוטן, מה שבעלי חשב שהוא קיבל, ניסה להזמין אבל איך שהוא המלצר הוריד אותנו מזה, "אני אבקש שיאפו… אין בעיה זה רק ייקח קצת זמן…" בקיצור ויתרנו, קיבלנו גם קינוח זעיר, כוסית טפיוקה ומעל כמה חתיכות של פירות, אישית- לא היה לי טעים, בזבוז קלוריות, אבל זו רק דעתי. שתייה חמה וקרה, הקפה היה מר מדי, הזמנו כהרגלנו על בסיס חלב סויה. כאחת שלא מערבבת בכוס הקפה שלה סוכר, נאלצתי לשים שקיק סוכרזית כדי שיהיה לי טעים.

לסיכום: ארוחה מעניינת, על טהרת הבריאות, נעימה לעין, טעימה מאד, שונה מארוחות הבוקר האחרות, לא יקרה יחסית לאחרות, בקיצור שווה ללכת, לנסות משהו שונה. שירות אדיב ונחמד, אוירה נעימה וטובה הן מצד המקום ומיקומו והן מצד הסועדים במסעדה.

כשרות: אין. המקום פתוח בשבת.

היגיינת שירותים: יש תא אחד לנשים ותא אחד לגברים, אם היה לפניכם אורח שלא הנעים את המקום, לא תוכלו ליהנות מניקיון מלא, כיוון שלא כל דקה נכנס מנקה לשירותים.

[showmap address="אופנהיימר 11תל אביב יפו" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

2 Comments

  1. אמיליה בליץ אוקטובר 20, 2015 Reply

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *