מסעדות מיוחדות בקליפורניה

פעם חלמתם לאכול את ארוחת הבוקר הבלתי נשכחת בכל הזמנים והכי מגניבה בארצות הברית? אלו חמשת המסעדות הכי מגניבות ומיוחדות ללא ספק שתאכלו בהן ארוחות מגניבות עם עיצוב מגניב וללא ספק עם חוויה בלתי נשכחת

 Whale Watchers Cafe על דרך כביש 1, באמצע שום מקום, שרק הפסיפיק לצידכם, כשמגיע הרעב ואין מה לאכול מלבד כל מיני חטיפים שהבאתם מבעוד מועד, Whale Watchers Cafe דיינר אמריקאי עומדת באמצע הדרך ומציעה קפה אמריקאי טוב לצד ארוחת בוקר, צהרים או ערב אמנם במחירים של קניות בסופר בארצות הברית, אך שווה את החוויה, הישיבה מול הים כאשר אתם מושיטים יד לעבר הענן וחשים בקרירותו, לצד אוכל חם ואוירה אמריקאית עם אוסף מרשים של עצמים על קירות המסעדה וחברה טובה, אין לי מה להוסיף יותר.

SAMSUNG
פנים המסעדה

SAMSUNG

כתובת: CA-1, Big Sur, CA 93920

[yasr_overall_rating size="large"]

Madonna Inn בסאן לואיס תמצאו מלון מיוחד מאד, מדהים ביופיו ובעיקר בעל קונספט ייחודי של שנות ה-20, מראה המקום משגע, הלינה במקום יקרה מאד, אך בהחלט ניתן לעצור לארוחת בוקר כשמלצריות וברמניות בסגנון אירי מגישות לכם את הארוחה עם ריפיל של קפה אמריקנו כשאתם מוקסמים מכל שבב של פריט הנמצא מולכם, אפילו מחביות הבירה. אין מדובר על המלון של מדונה הזמרת, קצת מאכזב לדעת את האמת, אך גם הסיפור של ליידי מדונה האמיתית לא כזה משעם, הוא פרוס על קירות המלון ובעיקר בשירותים, שגם שם אגב תרצו לישון מרוב שהם מעוצבים, יפים ונקיים.

SAMSUNG
זו רק כוס מים ומלחייה עם מלח ורוד לצידה
SAMSUNG
פנים הבר של המסעדה. אכן מקום מרווח.
SAMSUNG
אלו רק המושבים של הבר, מי רוצה קפה מהיר?
SAMSUNG
מקצת הקינוחים בחלון הראווה
SAMSUNG
ארוחת בוקר קלילה שלא יכולתי לזוז שעתיים אחריה.
SAMSUNG
זו רק אומלט, אפשר חדר? אנחנו מפוצצים.
SAMSUNG
רק הכניסה לשירותים….

כתובת: 100 Madonna Rd
San Luis Obispo, CA

[yasr_overall_rating size="large"]

Rain Forest Cafe רשת בתי הקפה Rain Forest Cafe היא רשת מדהימה ומרהיבה ביופייה, המתפרסת בכמה ארצות בארה"ב. אחת מהרשתות נמצאת בסן פרנסיסקו המשקיפה על הטיילת הענקית כאשר חנות המתנות נמצאת מקדימה ובית הקפה מאחור כשעוברים מסלול של ג'ונגל עם בובות של חיות אשר מגיבות לתנועה שלך. מקום מושלם ללכת עם ילדים ואפילו ללא ילדים, אין ספק שזו אטרקציה מרהיבה, והאוכל לא פחות, כל מנה דגולה וטעימה וריפיל אין סופי של משקאות חוץ מהשייקים, חווייה וכיף ללא הפסקה. אגב המחירים לא בשמיים שזה מה שעושה את המקום מהנה עוד יותר, כי המסעדה נראית מליון דולר, מעסיקה את הילדים שעות, יש לה אוכל טעים והיא גם זולה יחסית, מה עוד צריך בחיים?

1 2 3 4 5 6

כתובת: 145 Jefferson Street #400
San Francisco, CA

[yasr_overall_rating size="large"]

Le Village Buffet במלון פריז שבווגאס נמצאת מסעדת בופה ענקית כשהקונספט שלה הוא בופה ארוחות מגוונות מרחבי אירופה מתקופות שונות בעבר, המסעדה פתוחה משעה 7:00 בבוקר עד השעה 22:00, כשבשעה 12:00 מתחיל בופה הצהרים, כדי לבוא בבוקר, כשאין תור ארוך ושיש מקום לשבת קרוב למטעמים. יש הכל מהכל ובשפע שלא נגמר, אם לא הספיק לכם כל כמות הביצים המיוחדות ובא לכם חביתה תמורת טיפ של דולר אחד תוכלו לבקש חביתה מיוחדת לבחירתכם, אך רצוי לאכול את שאר המנות, כי חביתה שכזו כבר יש לנו בארץ….

SAMSUNG
אין כמו לשבת מול מזללה
SAMSUNG
נראה שיושבים  בחוץ אבל המסעדה בתוך המלון.

1 2

 

כתובת:

S 3655  S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109

[yasr_overall_rating size="large"]

Star Wars Restaurant חובבי ומעריצי סרטי מלחמת הכוכבים ודאי יאהבו לשמוע שמסעדה חדשה של דיסני תוקם והיא תהיה על קונספט של הדמויות האהובות מהסרטים ומחוברות הקומיקס וסדרות הטלוויזיה, כמו למשל עוגת יודה, או גלידת דארט ווידר…. בקיצור שווה ביקור, גם כי המנות נראות טעימות ושוות גם בגלל החוויה וגם בגלל שהסרט החדש מרחף מעלינו וזו הזדמנות מעולה לטעום ממנו.

slide_423576_5444392_free slide_423576_5444398_free slide_423576_5444400_free slide_423576_5444402_free

 

כתובת: 1343 Disneyland Dr
Anaheim, CA 92802

[yasr_overall_rating size="large"]

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *