דניש אספרסו בר

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

את ארוחת הבוקר של דניש לא אשכח, לכאורה, ארוחת בוקר בקניון, עם הזמנה כמו בארומה, ללא מלצרים, ניגשים לקופה ומזמינים, כשמוכן האוכל קוראים בשמכם, באים ולוקחים. אך במפתיע ובשונה מארומה, ארוחת הבוקר של דניש מפתיעה לטובה. דבר ראשון, הקפה טעים וגדול, עם משקה סויה- ללא תוספת תשלום. להזמין רק קפה כזה לא השתלם לי, הוא עולה לבד 12 שקלים, אז כבר הזמנתי ארוחה הכוללת שתי ביצים לבחירה, סלט עשיר וטעים, אנטיפסטי, טונה, ממרח אבוקדו, שני סוגי גבינה, ריבת הבית לחמניות טריות וחמות היישר מהתנור ושתייה לבחירה, כל התענוג הזה 42 שקלים, כל תוספת מעבר לא עלתה לי בתשלום נוסף כלל- הרי למה שאשלם יותר אם אני שותה סויה? וכמה כבר עולה להגדיל את הקפה? זה ממש עוד טיפה של מים במכונה.

20150907_103456

 

אחרי שנהניתי מהמחיר ומהקפה ניגשתי למנה, היא מוגשת מאד יפה, נעים לראות סלט רענן מחומרים טריים ולא עגבנייה ירוקה ודוחה כמו בהרבה מקומות מסוג זה, סלט עם כמה מרכיבים ולא רק עלי חסה או מלפפון ועגבנייה, שזה בהחלט חשוב לארוחת בוקר בריאה.

20150907_103447

 

את הביצים ביקשתי בחביתה רגילה לא רציתי שום תוספת למרות שהציעה לי המוכרת החמודה ללא כל תוספת תשלום. קיבלתי חביתה שמנמנה וטובה ולא עוד נייר שקראו לו חביתה, רואים שהשקיעו מהלב, כי גם היא הוגשה בצורה שבא לך רק לנגוס בה כבר, חמה וטעימה.

20150907_103518

 

את האבוקדו והטונה שמתי מעל הסלט כי לא היה לו שום רוטב, האמת שזה היה מספיק, לא היה צריך לשים לו כלום, פשוט היה טעים כך. גם האנטיפסטי היה טוב, גבינות אני לא אוכלת אך מי שכן אוכל היה נהנה מהן, הכמות הייתה מספיקה והן לא היו מימיות מדי, או מדוללות. הלחמניות הן מיני פוקצ'ות מקמח מלא, הן מגיעות עם ריבה. את הריבה לא הספקתי לטעום כי כבר התמלאתי עד 0 מקום.

20150907_103506

 

לסיכום: שירות המקום אדיב, מהיר ונעים, גם ניקיון המקום ראיתי שמוציאים כל פעם זבל מהמטבח, כך שהם עובדים נקי. אווירה בקניון רוטשילד בבוקר יום חול לא תמצאו כאטרקטיבית, אלה אם כן אתם בגיל השלישי, אז יש לכם המון מה לחפש שם, אפילו אני התחברתי עם אישה נחמדה שרצתה לשבת ולשתות את הקפה שלה, כי לא היו שולחנות פנויים ונראה לי שגם אולי רצתה קצת חברה. מי אני שלא אתן חיוך ובכיף אמרתי לה שהיא מוזמנת לשבת איתי. אגב אולי היא תספר לכם איך הייתה הריבה, כי נתתי לה לחמנייה עם ריבה, לי כבר לא היה מקום והיא נהנתה ממנה מאד.

[showmap address="רוטשילד 45, ראשון לציון" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

One Comment

  1. חני נחמיאס נובמבר 24, 2015 Reply

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *