ארוחות בוקר בשבת בשרון

שבת בבוקר יום יפה, אמא שותה המון קפה… אבל איפה? איפה ניתן לשתות קפה טוב בשבת בבוקר באזור השרון? ריכזתי עבורכם כמה מקומות ששווה ללכת אליהם לשתות קפה, לאכול ארוחת בוקר ולטייל בסביבה, הרי ששבת הוא יום משפחתי וצריך לצאת קצת להתפנק לאחר שבוע שלם של עבודה, בית ספר, גנים ומה לא?

חנדל'ה– מיקום: גבעת ח"ן. בית הקפה באווירה כפרית טוב מאד עבור משפחות שהילדים שלהם לא ממש יושבים על הטוסיק, מומלץ להזמין להם מקום בחוץ, על הספות, כך הם יכולים לשחק ולהשתובב מבלי להפריע לשאר הסועדים ואחת יכולים להתפנק על ארוחה טובה, המלצה: קחו את שקשוקת התרד, מנה מפוצצת וטעימה, רק אל תתפלאו שהשירות לא בשמים, האווירה במקום מגוונת גם רומנטית, גם שאנטית, גם מושבניקית, ויש עמדת החתלה. כך שכולם יכולים ליהנות מהמקום. בהמשך ניתן לטייל בגבעת ח"ן, בשדות הקסומים ובשאר המתחמים והמשקים שפתוחים באזור.

מחיר: שקשוקה תרד 62 שקלם.

chendale

קפה מוסקט- מיקום: הדקל , מתחם מוסקט, אודים. קסם של מקום- קפה מוסקט הוא לא רק בית קפה מרהיב ויפיפה שמעוצב בקפידה רבה, מנות הבוקר גם הן נהדרות ועשויות היטב וניתן לראות זאת כבר החל מצורת ההגשה ועד לטעמן הטוב. סלט טרי ורענן, לחם טרי וטוב, חביתה עם סלמון- שיחוק רציני, מתבלים ומוזלי ששווים כל שקל. המלצה- לחובבי הסלמון-קחו את בוקר בעיר, ארוחה מדהימה, לא כבדה וטעימה. אווירת המקום בהחלט קסומה, נעימה ושירות כל כך אדיב ומתחשב, יחד עם מראות יפים, פשוט תענוג לבוקר שבת. בנוסף המקום מציע חנות של עתיקות- לחובבי העתיקות כך שלא ישעמם לכם באודים.

מחיר: בוקר בעיר: 58 שקלים.

בנדיקט הרצליה– מיקום: האצ"ל 1 הרצליה, אין לי דבר רע אחד לומר על המקום, השירות ברמה גבוהה ומתחשבת עד לכדי שאם קר לכם, יביאו לכם ג'קט, האווירה נעימה, קלילה ומלאה באנשים יפים סביבכם, מיקום מול הים, אין דרך יותר טובה מזו לפתוח את הבוקר בארוחה טובה, מלאה בכל טוב וללכת לים, אחלה בילוי משפחתי ונעים. בשבת בבוקר יש המון קהל המבקש לסעוד בה, לא סתם הוא מגיע, הרי שהמקום בהחלט שווה זאת, וגם האירוח בהתאם, יוצאים לרענן את הקהל שמחכה עם שמפניה קרירה, יש מים בעמדה והצללה. עדיף להגיע בשבת מוקדם כדי שהילדים לא יחכו הרבה. המלצה לאוהבי הסלמון- להוסיף למנת האגס בנדיקט פלורנטין סלמון מעושן.

מחיר: תלוי בתפריט. אגס בנדיקט פלורנטין בתוספת סלמון 74 שקלים.

Clipboard11

אנאמרו– מיקום: בית יצחק שער חפר. בדרך כלל אני לא מאמינה במי שבמסעדה שלו יש גם סושי, אסייתי, יפני, ים תיכוני ומה לא וגם ארוחות בוקר, זה נשמע לי תמיד מופרח מדי, אבל התבדיתי, ארוחות הבוקר בהחלט טובות, בתוספת דגים, גבינות ולחם שאור, יש בנדיקט שלא מוגש בכל מקום כארוחת בוקר לכל דבר, יש הצע רב בתפריט ארוחות הבוקר והמחיר לא בשמים, אם כי המקום מסוגנן באווירה רומנטית אז משפחה עם ילדים קצת לא תמצא את עצמה אבל בהחלט אם אתם רוצים לאכול באמצע הדרך ארוחת בוקר טובה זהו המקום. השירות ברמה גבוהה מאד, נעים ומתחשב, וזה עושה את כל המקום. המלצה: אין כמו לשמור על הגזרה עם ארוחה דלת שומן שגם טעימה.

מחיר: ארוחת בוקר דלת שומן: 52 שקלים

ניקה ביץ'– מיקום: רמות ים 6, הרצליה. מסעדה על הים, כיף לחזות בגלים ובחוף הנהדר של הרצליה עם אוירה טובה ונעימה לצד מאכלים לא שגרתיים לבוקר, אני מדברת דווקא על בגדד על החוף ובוקר יווני ששניהם שונים מארוחת הבוקר הישראלית, הבגדדית מורכבת מלאפה חמה ובתוכה מעין סביח משופר ומוצלח יותר בליווי סלט קצוץ, היוונית היא מאפה טעים עם ביצה, חלומי, ציזיקי, פלפל קלוי וכל טוב גם כן מלווה בסלט קצוץ, שירות מהיר ואדיב, מה אני צריכה יותר מזה עכשיו?

מחיר: בגדד על החוף: 62 שקלים, בוקר יווני 66 שקלים.

 

בית הפנקייק המקורי הרצליה– מיקום: צומת הסירה תחנת דלק פז. בילוי משפחתי יכול להיות מתוק כמו זה בבית הפנקייק, אין ילד שלא יאהב לאכול פנקייק עם שוקולד על הבוקר, כמובן שיש גם פנקייק עם ביצת עין- שווה במיוחד ופנקייק עם גבינה ליד, כי ניתן להזמין שני פנקייקים שונים באותה המנה. אווירה ניו יורקית בלב השרון, תלוי על איזה מלצר נפלתם, אם נפגשתם בסבתא החביבה או במלצר המדוכדך, אך מה שכן אין ילד שיסרב לאכול שם.

מחיר: 39 שקלים לפנקייק תלוי לפי התפריט.

pan

 

קפהנטו– הוד השרון- מיקום: דרך רמתיים 34 הוד השרון. סניף נוסף קיים גם בביתן אהרון. מה שאהבתי בתפריט ארוחות הבוקר, שאין ארוחת בוקר אחת משעממת, כל ארוחות הבוקר של קפה נטו הן עם קריצה, למשל, הנורבגית מגיעה עם סלמון, שמנת ובצל ירוק בתוך אומלט בליווי כל המתבלים, הסלט, השתייה וכן כל מה שמקבלת כל מנה, הסינית למשל, מגיעה עם פטריות ושמנת והטוסקנית היא פריטטה מלאה בכל טוב עם זוקיני, גבינת עזים, פלפל אדום ועוד שאר דברים נפלאים. אין ספק שזה תענוג לבוקר טוב. אוירה נעימה ושירות נחמד ואדיב.

מחיר: נורבגית וטוסקנית 67 שקלים סינית 62 שקלים.

קפה סנטרל רעננה– מול אגם גדול ומדשאה אין סופית ניצב לו בית קפה מתוק לאחר בילוי עם הילדים בפארק ניתן לשבת בו, או לפני ההשתובבות של הילדים- תלוי בהם, שם תמצאו תפריט שיכול להתאים לכל אחד, רק עם מבחר מעט מצומצם של מנות אבל כל מנה בהחלט מדהימה. אווירה נהדרת ונעימה, שירות חייכני ואדיב, מנות שעשויות היטב, בקיצור שבת בבוקר משפחתי שמח. המלצתי היא ללכת קודם לבית הקפה ורק לאחר מכן לפארק כי אחר כך המקום הומה. המחירים קצת מוגזמים לדעתי, הגדלה של קפה היא 3 שקלים ואז הארוחה הופכת להיות 60-70 לביצה מכל סוג שהיא גבינות מתבלים וסלט, אבל יש האומרים שהאווירה שווה את הכל.

מחיר: תלוי לפי התפריט, בוקר סנטרל 63 שקלים, בוקר ישראלי 54 שקלים, בוקר דייגים 67 שקלים.

central

 

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *