קארם Careme בית קפה, ביסטרו צרפתי במעבר יבוק 5 תל אביב

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

היה זה יום הולדת לבעלי שיצא בששי, בעלי לא רצה שום דבר מיוחד ואף לא שום מתנה, רק להיות איתי ועם הילד, כמובן שלא יכולתי סתם לשבת בבית והחלטתי לקחת אותו למקום שקראתי עליו רק ביקורות טובות וכמה שהוא מדהים המדמה בית קפה פריזאי עם אוירה טובה ושירות נפלא, אם לחו"ל אני לא יכולה כרגע לקחת אותו נביא את חו"ל לארץ ומיד הקשתי את כתובת המקום בGPS, למרות שהיה רשום במקומות לא כדאי להגיע בששי בשל עומס במקום ולא ניתן להזמין מקום מראש ביום זה, לקחתי את הסיכון ונסענו למקום. לא היה למקום לוגו או שלט שאומר שזהו המקום, וגם לא ממש הייתה חנייה בתוך המתחם החבוי, למרות זאת חנינו מעט רחוק יותר מהמקום והלכנו ברגל עד למסעדה, חיכינו בסבלנות עד אשר יגיע מישהו שירשום אותנו כבאים בתור ובשל העומס כנראה לא יכול היה אותו אדם לתפקד על כל כך הרבה דברים, אחר כבר היה נותש את המקום וממשיך למסעדה אחרת, אפילו כבר בעלי רמז שנלך למקום אחר, לא רציתי לוותר על החוויה הקולינרית, ידעתי שבעלי יאהב את המנות. עד אשר היה תורנו ישבנו בשני שולחנות עגולים קטנים כאשר הם היו בשיפוע, מצחיק ומוזר גם יחד אבל זרמנו עם הכל.

careme7

נגשה אלינו מלצרית נחמדה לקחה את ההזמנה, כנראה הייתה חדשה ואמרה שאין היום את מנת היום וכדאי לקחת רק ארוחות בוקר היום. בעלי שהיה כמה לדעת מה מיוחד כל כך נאלץ להסתפק בכמה מנות של ארוחת בוקר, אמנם לא בסיסית בכלל, אפילו די מעניינות אך הדבר עדיין סיקרן אותו. המלצרית אמרה לו מה עדיף לו לקחת והוא הזמין את מנת אה לה פלורנטין שהיא שתי ביצים רכות בתוך תבשיל של תרד עם שמנת ופרמזן המוגשת במחבת אישית שמגיעה עם שתייה חמה או קרה, פרוסות לחם וחמאה, בפועל קיבלנו כמה פרוסות לחם חצויות לשניים לשנינו.

careme6

הזמנתי ביצה רכה ברוטב פטריות, מנה טעימה מאד, אך לא נראית טוב כמו שחשבתי, שקראתי אודות המסעדה, ראיתי תמונה של ביצים בתוך קן קדאיף שנראה מיוחד מאד את המנה הזו רציתי, המלצרית אמרה לי שזו המנה שרציתי, אמנם המנה באה על בסיס של בצק עלים אבל הוא היה חסר טעם לטעמי והיה ניתן לוותר עליו, הסלט שהוגש לי באותה הצלחת היה טעים מאד וקטן מאד, יחד עם זאת הגיע לי לחם ושתייה חמה או קרה בצד, כמו שרשמתי קודם לכן, קיבלנו כמה פרוסות חצויות בתוך צלחת אחת.

careme1

שתיתי תפוזגר שנעשה במקום- היה טעים מאד, בעלי שתה הפוך על בסיס סויה, ביקש להגדיל נאמר לו שגם על הסויה וגם ההגדלה זה תוספת תשלום- בפועל הוא שילם במקום 6 שקלים, 4 אך עדיין לא ברור למה לוקחים על סויה תוספת תשלום, מי שלא שותה מכל סיבה שהיא חלב פרה חייב לשלם על כך?

מלצרית אחרת ניגשה לשולחן הצמוד אלינו, איתם התחברנו וכשהאישה בחבורה שאלה מה היא מנת היום אותה מלצרית אמרה לה רשימת מנות מומלצות שהאמת בעלי היה לוקח בשמחה את ההמבורגר הצמחוני על אף שהמנה שלו הייתה טעימה מאד, אך גבר גדול אוהב להרגיש שבע ומהמנה הזו הוא לא התפוצץ.

careme2

כיאה ליום הולדת אמרתי לו לגשת לבחור קינוח, כי קארם הוא בית קפה פטיסרי, אשר קינוחיו נודעים לקינוחים הכי שווים שיש, בעלי הזמין קינוח אלוהי במיוחד, שכחתי את שמו אבל את טעמו לא שכחתי כלל וכלל, תוכלו לזהות אותו בחלון הראווה לפי התמונה. היינו שלושה על קינוח אחד, כל אחד רצה אותו לעצמו זה היה דבר שרק אלוהים יודע להכין, האמת שכל הקינוחים נראים טעימים הייתי זוללת את כל המקום ( אם זה לא היה כזה משמין…)

careme3

[showmap address="מעבר יבוק 5 נחלת יצחק תל אביב" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

לסיכום: חוויה נעימה וטובה, טעון שיפור בידיעת התפריט אצל המלצרים על אף שהמנות היו טעימות מאד, השירות היה מעולה, אוירה תל אביבית עם ניחוח פריזאי, אנשים יפים ונחמדים גם מצוות השירות וגם מאורחי המקום. נחזור בשנית ללא ספק, במיוחד לקינוח, אחחחחח הקינוח….

כשרות: יש כשרות, המקום מוכר רק מוצרי חלב וסגור בשבת.
היגיינת שירותים: השירותים נקיים ונעימים, אך יש רק שני תאים, אם נכנס לפניכם סועד שאפילו רק הרטיב את הרצפה בעת שטיפת הידיים ישר תשימו לב לכך.
החלפת טיטולים: אין, למזלנו לא היינו צריכים להחליף טיטול, אך יש הרבה סועדים שבאים עם עגלות יד למקום, צריך לדאוג גם להם.

2 Comments

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *