בופה במלון בוטיק TLV88

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

את בופה המלון הכרתי בזכות גרופון, רכשנו קופון, הזמנתי מקום ליום ששי בבוקר ונסענו לרחוב הירקון שבתל אביב, היה חם, תל אביב על הים, אך הרוח שיחקה אותה, כשהגענו למלון חשבנו כי הבופה יהיה בפנים המלון, התבשר לנו כי רק האוכל בפנים וההושבה בחוץ, אם לא היה משב רוח רענן, היינו נהיים צלי! המנות היו מסודרות בקערות ובכלים נקיים, החלפת המזון והוספת חדש נערכה כל הזמן, אם זה היה השתייה או הגבינות, הביצים והירקות תמיד חדשו את המזנון.

לקחתי צלחת והתחלתי למלא, הצלחות היו קטנות מאד יחסית למקומות אחרים, ולא ממש היה כיף להיכנס ולצאת כל רגע, בייחוד שהמלון חשוך ובחוץ אור, ומזגי אוויר שונים, אז תחילה לקחתי את הסלט שהרכבתי מירקות שהיו בנמצא, הוספתי לזה מטבלים ועלי גפן ומעט חביתה, בעלי לקח גם הוא צלחת, אך גם לו לא ממש היה חשק לקום כל שנייה ולכן הוא נעזר בסיוע של המארחת ולקח צלוחיות קטנות של הקינוחים ושאר מטעמים.

20150731_101940

את השתייה החמה מבקשים מהמלצר, קצת התבאסנו שהוא התבלבל והגיש אותו לשולחן אחר בעודנו כבר סיימנו את הקינוחים, אבל יותר התבאסנו שהקפה היה מר, אבל ממש מר, גם ממתיק לא עזר, רק אציין שאני לא אוהבת ממתיקים בקפה, אבל  פה לא הייתה ברירה.

20150731_103922

רציתי עוד כדור שוקולד וכבר לא היה, היו דברים אחרים במקום, אני לא חובבת מתוקים, אבל לכדור שוקולד לעולם לא אומר לא! ולמרות הכל  הכדור היחידי שאכלתי בבופה היה אלוהי.

20150731_101942

גם שאר האוכל היה מעולה, הירקות, המטבלים,החומוס, האנטי פסטי, הלביבות בטטה, הביצים- החביתה והשקשוקה הביתית, הלחם קצת פחות, היה מאד יבש,קר ולא טעים, אבל הפיתות הקטנות היו טריות וטעימות. גם המיצים היו טעימים מאד, אשכוליות ותפוזים בריפיל שלא נגמר.

20150731_10292420150731_101717

אהבתי את עלי הגפן הם היו טעימים מאד ועשויים היטב. בעלי אהב כמעט את הכל אפילו את האבטיח שהיה קצת קש או זקן.

לסיכום: התפוצצנו, אהבנו את האווירה התל אביבית בבוקר יום ששי, המקום היה נעים ונחמד אך היו כמה דברים שהייתי משנה, יותר תשומת לב לפרטים הקטנים כמו לחם, מלאי של מתוקים, קפה אחר! וכמובן צלחות שאפשר לקחת מבלי שתיפול לי החסה… המלצר היה אדיב מאד למרות הבלבול ולכן הוא קיבל טיפ, לא ראיתי אחרים משאירים לו טיפ וזה טיפה צרם לי, אז מה אם באתם לבופה במלון, יש מישהו שחי מטיפים, זאת העבודה שלו, כן היה רצוי להשאיר לו טיפ אפילו טיפון, משהו שיוכל לגמור את החודש בכבוד.

[codepeople-post-map]

2 Comments

  1. מישהי עם טעם טוב אוקטובר 18, 2015 Reply
  2. nuriti אוקטובר 20, 2015 Reply

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *