מסעדת חטאים מתוקים ברמת השרון

 

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

לחטאים מתוקים הגעתי מספר רב של פעמים, זה התחיל מגרופון במבצע "צוק איתן", אז לא היו כמעט אנשים שפקדו את המסעדות, בתי הקפה, פארקים ומקומות הבילוי השונים, הייתי כחודש אחרי לידה, כאשר כל יום אני בין בית למקלט עם תינוק קטן ובלי כוחות. בעלי החליט להביא אותי לבופה, כך שאבחר מה שברצוני וביכולתי לאכול כשאני תשושה מהנקות ובלי אוכל בעצמי. אז היה הבופה פתוח בכל ימות השבוע, כעת בית הקפה פותח את הבופה רק בימי ששי.

Clipboard18

הוואי המקום הוא על רקע בית קפה תל אביבי- קטן וחמים, כמו אחיו השני השוכן בנווה צדק בתל אביב. קונדיטוריית חטאים מתוקים למי שלא מכיר מתמחה בעיקר בעוגיות טעימות במיוחד עם טעם של בית הנעשות במלא אהבה, כך לפחות מרגישים אלו שטועמים מהעוגיות, כמו שאנחנו הרגשנו. כשהקונדיטוריה עברה את גלגוליה השונים, הייתי שם בכל נקודת זמן, זה החל כשעוד היו מגישים תחילה את סוג הביצים שהסועד בוחר ואת השתייה החמה, את שאר האוכל היינו בוחרים מהבופה, כולל השתייה הקרה במבחר טעמים, כמו היום, כעת הבופה מתנהל מעט אחרת. אספר לכם על הפעם האחרונה, כמו בכל פעם שאנו מגיעים סיוון בעלת המקום המדהימה מקבלת אותנו בחיוך ואהבה לתינוק ותמיד דרוכה עם עין לנעשה בדלפק עם מעט לחץ, אבל זו היא וככה אנחנו אוהבים אותה. התיישבנו במקום פנוי והחלנו כמנהגנו זוגות, זוגות לפקוד את הבופה, כיוון שהוא בפנים והשולחנות במרפסת, העמסנו צלחות שלמות של כל טוב, בבופה יש שלושה סוגי ביצים, חביתה מקושקשת, שקשוקה וביצים קשות, יש ג'חנון, רסק עגבניות, סלטים רבים, אנטיפסטי, גבינות, מטבלים, לחמים, מאפים, קישים, פשטידות, לחמים וכמובן הקינוחים השווים והטעימים של המקום, בכל פעם אלו קינוחים אחרים ומאפים טעימים שאי אפשר להפסיק. הרגע לקפה הגיע, יחד עם הקינוחים השווים, תמיד מפנקים אותנו בכוס גדולה בלי תוספת תשלום כמו כל מקום, ובאמת כל מקום מחייב בלי חוצפה על תוספת של עוד סנטימטר, בחטאים מתוקים מבינים שזה כל הכיף ליהנות מקפה איכותי ולטעום מטעמי המתוקים של המקום ולכן לא מעיקים ומוסיפים על כך כלום.

Clipboard19

לסיכום: חוץ מהמיקום ההזוי- מוסכים שסובבים את המקום ושהשירותים נמצאים בבניין משרדים בלי מקום לחתל תינוק, שתמיד יש לו שם יציאות משום מה, האוכל שווה כל שקל בעיקר שאנחנו באים כל פעם עם קופון של גרופון ואף פעם לא מקבלים פרצוף חמוץ או יחס מגעיל, כמו ברוב בתי הקפה בואו נודה בזה. שירות מהיר וטוב, תחושה נעימה מצד כל נותני השירות במסעדה, אווירה של בית קפה תל אביבי רק יותר המוני וצפוף.

תמיד שאנחנו אוכלים שם אנחנו שבעים עד ליום למחרת ואני לא מתבדחת, באמת אנחנו אוכלים עד אפס מקום, אם אנחנו רוצים ארוחה משפחתית בצהרים, אנחנו הולכים לשם ויוצאים כל אחד עם קילו יותר, מרוב העמסה של אוכל.

[showmap address="החרש 8 רמת השרון" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

 

One Comment

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *