ארומה ראשון לציון רוטשילד

[yasr_overall_rating size="large"]

ארומה היא אחת הרשתות הפחות אהובות עליי, לא פעם הייתה בעיה בסניפי הרשת, אך ככה זה שיש כל כך הרבה סניפים האיכות פחותה והכמות שמקבלים במנה עוד יותר.

חברה קראה לי לקחת עמה כריך על הדרך, הכי ספונטני שיש מבלי להוציא כסף רב רק בשביל להשביע את הרעב לפני הצהרים.

כריך נשמע הפתרון האידיאלי, הלכנו למקום הכי קרוב בנמצא- קניון רוטשילד בראשון לציון, בתור מקום של מזון מהיר חיכינו לא מעט- בשביל רק לקחת. גם התור לא היה כל כך ארוך, אפילו היו שלושה עובדים במטבח ושלושה בחוץ. הייתה הזמנה אחת ארוכה כנראה למשרד, אך ההמתנה הייתה ארוכה מאד.

אז נכון שחביתה לוקחת טיפה יותר ממרח אבוקדו אך עדיין הזמן היה ממושך מאד, על אף שהעובדות היו נחמדות מאד וחייכניות יש לומר, מה שלא ראיתי המון זמן ברשתות האוכל המהיר- בגלל זה עוד המקום זכה לציון שקיבל.

1

כל אחת לקחה את החצי שלה, זה היה הדבר הכי קטן שקיבלתי בחיי, בדרך כלל הלחם שלהם חם וטעים- וענק, הפעם הרגיש לי כמו דף נייר, החביתה עוד יותר סתמית ודקה- כאילו זה היה מתרכיז ביצים ולא מביצה אמתית- בתור אישה ששרתה בצבא אני מבינה את ההבדלים!

3

 

הרגשתי שאת 15 השקלים שלי יכולתי להשקיע בכריך בתחנת דלק, גם היה עולה פחות וגם הייתי מלאה ושבעה ממנו ואפילו היה לי טעים עוד יותר, פשוט ביזיון!

התמונות צולמו על גבי העטיפה של הכריך שתראו את הגודל ביחס לחצי הכריך.

 

2

 

ולסיכום: 30 שקל על כריך שלם זה בהחלט טמטום! עדיף כבר להוסיף עוד 20 שקל ולקבל סלט, מתבלים ושני סוגים של שתייה.

4[showmap address="רוטשילד 45 ראשון לציון" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

2 Comments

  1. עדידוש אוקטובר 18, 2015 Reply
    • roni אוקטובר 18, 2015 Reply

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *