ארוחת בוקר בכבישים

כמה פעמים מצאתם את עצמכם רעבים בפקקי הבוקר ומתים לכריך טוב, או לשבת ולאכול ארוחת בוקר מאשר להיתקע באמצע הפקק בלי שתייה קרה או חמה?

מצאתי עבורכם מספר מקומות שתוכלו לאכול על הדרך ארוחת בוקר מבלי לבזבז זמן יקר.

ארוחת בוקר באלונית שבתחנות דור אלון– בתור אדם מפונק, לא ממש אהבתי תחילה את הרעיון של סנדביץ' על הדרך, נשמע לי כאילו הכריך עמד ימים במקרר ולמה שאשלם מחיר מופקע לכריך שכזה. האמת שכל מה שחששתי מכך היה לשווא. כריך משביע מאד- אכלתי פעמיים כבר את הכריכים של קיבוץ עינת, גם את כריך סלט הביצים ופעם אחרת כריך טוניסאי. הכריכים מגיעים מהמקרר שהם טריים, לא יבשים ולא כמו במכונות שלא באמת יש משהו בכריך, אם זה היה הטוניסאי כבר בחצי הכריך התפוצצתי, היה שם מכל טוב והרבה טונה. כריך סלט הביצים היה מעודן מאד ולא טעם תעשייתי כלל וכלל. אגב ניתן לקחת מוזלי במקום כריך.

כמובן שהארוחה כוללת שתייה קרה וקינוח לבחירה

מחיר: 20.90 ש"ח.

המלצה: אל תאכלו מיד את הכריך תנו לו להתחמם מעט כך הוא הרבה יותר טעים.

alon

ארוחת בוקר בYELLOW שבתחנות פז– גם כאן החנות מציעה ארוחת בוקר הכוללת כריך, שתייה וקינוח מהמגוון שיש לחנות להציע,גם כאן מוכרים כריך של קיבוץ עינת אך יש לחנות גם מגוון אחר של כריכים, אולי זה היה צבע האריזה שעזר לי לבחור דווקא בכריך הזה…

עדיין נשמע לכם מוזר לאכול כריך שכזה על הבוקר? יש גם שתייה חמה ומאפה שגם כן יתנו לבטן מנוח בפקקים הנוראיים. אי אפשר להיכנס למקום ולא להריח את הריח הטוב של המאפים.

מחיר: 25 ש"ח לכריך,שתייה וקינוח, קפה ומאפה 15 ש"ח.

 

ארוחת בוקר בכביש החוףבית הפנקייק המקורי מיקום: על הדרך ממש ליד תחנת הדלק פז ממוקם לו בית הפנקייק המקורי, אכלתי שם פנקייק די משביע המגיע בשתי יחידות שניתן לשלב בין הטעמים, כמובן שיש גם ארוחת בוקר ישראלית, שקשוקה, אמריקאית ואנגלית המוגשות עם שתייה חמה וקרה בשביל להתחיל את היום על בטן מלאה.

מחיר: פנקייק 39 שקלים, ארוחות בוקר שונות 54 שקלים.

Pankace House

ארוחות בוקר בכביש 4 – הוא לא רק כביש ארוך ומייגע עמוס בפקקים הוא גם כביש העמוס במסעדות ומקומות בהם ניתן לאכול ארוחות בוקר, קיבצתי כמה:

כרמים מיקום: מושב סגולה, דרומית לצומת קריית מלאכי – צומת קסטינה. לכו בעקבות הפרחים, המסעדה מוקפת בפרחים, ברכות נוי ועצי נוי אשר נותנים אווירה פסטורלית, ציורית למקום- לא לשכוח שאתם מטר וחצי מכביש 4. מגוון של ארוחות בוקר ישראלית, שקשוקה, פראנץ' טוסט, גרנולה וכל זה במחירים מוזלים יחסית למנה הגדושה.

מחיר: מ-28 שקלים עד 42 שקלים תלוי בתפריט.

המלצה אם אתם לא ממהרים ובא לכם פינוק של ממש- המסעדה מציעה סלסלת פיקניק רומנטית ומפנקת הכוללת יין,קיש,גבינות,לחמים,סלט שורשים ושתייה קרה. כמובן שגם מפת הגעה לאזור הפיקניק הרי איפה הרומנטיקה וכל זה בעלות של 159 שקלים.

cramim

ארוחות בוקר ב-Buy The Way– מיקום: צומת רעננה מרכז. רשת חנויות הנוחות פועלת 24 שעות ביממה ומציעה מגוון רחב של מאכלים, סלטים, לחמים ואפילו מרקים, קפה, מאפים, עוגות שוות במיוחד, גבינות וחלב, כריכים וארוחות בוקר.

חוץ מארוחות בוקר תוכלו למצוא שם גם מתנות- מי לא נתקע בדרך בלי מתנה? הביקור אצל הדודה, ביקור חולים או כל ביקור אחר שתאמרו אופס חסר לי מתנה, אבל כמובן אחרי הקינוח.

מחיר: לפי תפריט החנות.

Buy The Way

תפוז מיקום: מושב בצרה, מחלף הדרים אחרי צומת רעננה לכיוון צפון. לכו בעקבות ריח המאפים אל פרדס קסום ותגיעו יחד עם שילוט במקום למסעדה אשר מוקפת מרחב, ברכות נוי ועצי תפוז כשמנות הבוקר הן דיאטטיות ובנויות מתפריט אשר יעזור לאלו השומרים על גזרה. מיץ התפוזים הוא 100 אחוז פרי אשר נקטף במיוחד עבורכם. גם ריבות הבית מוכנות מחומרי הגלם המצויים בסביבה.

מחיר: לבראנץ' 54 ש"ח.

tapuz

קפה מצדה– מיקום: משמר השרון לכיוון צפון. בר קפה ומסעדה שמכין גם ארוחות בוקר, ישראלית, שקשוקה ועוד מגוון מאכלים, ארוחת הבוקר הישראלית הגיעה עם שתי ביים לבחירה, טונה, גבינת שמנת, ממרח חצילים, ריבה, קוביות פטה וחמאה. סלט ולחמניות טריות ושתייה חמה וקרה, מיץ התפוזים לא מוכן במקום.

מחיר: 54 ש"ח

המלצה: קחו את מנת קוקו סבזי- שזו אומלט פרסית אפויה בתנור גם היא בליווי מתבלים, סלט ולחמים ועלותה 64 שקלים.

metzada

קפה בונו– מיקום: צומת קדימה בתחנת דלק פז וסניף נוסף על כביש החוף לכיוון צפון בכניסה לקיבוץ יקום. תפריט הבוקר של המסעדה בהחלט מגוון, תוכלו למצוא ארוחות בוקר שונות גם עם בשר לחובבי דיאטת הפליאו או סתם מי שאוהב בשר על הבוקר, כמו לדוגמה שקשוקה בשר או טוסט שינקן, כריך עם שינקן ואפילו קוראסון שינקן.כמובן שיש גם סלטים כריכים מוזלי ועוד שאר טופינים המקום נוצר על טהרת טעמי איטליה ובעיקר על הקפה המשובח שלה.

מחיר: תלוי לפי התפריט

המטבח של גרציא– מיקום: על כביש 4 שוכן לו קיבוץ עוגן שבשרון, בתוך קיבוץ העוגן שוכנת לה מעדנייה קטנה ובה מאכלים רבים. גרציא שינתה מעט את התפריט כעת היא נותנת מענה לכולם- לטבעוניים, לאוכלי הבשר ולחובבי גבינות הצאן, אך עדיין מאכלי המקום טעימים למשל השקשוקה עם עגבניות ופלפלים , במיוחד שפוגשת את  חלת הבריוש הטרייה והשווה עם הטחינה בצד. גם ארוחת בוקר פינוק של המקום הייתה טעימה מאד, פלטת מזאטים ביתית לצד סלט רענן ולחם טרי עם שתי ביצים לבחירה וכמובן לפתיחה מיני מוזלי המוגש עם פירות העונה וסילאן. והכי שווה שיש מתקנים לילדים בחוץ כך שבדרך לצפון הם התעייפו כהוגן וישנו כל הדרך.

מחיר: שקשוקה: 51 שקלים, ארוחת בוקר פינוק 59 שקלים או זוגית ב-106, מנות הילדים 33 שקלים לאחת.

gratzia

אלטו– מיקום: על כביש 4 לכיוון נהריה עכו שוכן קיבוץ שמרת ובו מחלבה כפרית מחלב עזים עבודת יד. ארוחות הבוקר מוגשות עם הצע של גבינות הצאן מהמחלבה לצד סלט וקונפיטורת תאנים המלווה בחמאת עזים משובחת עם קפה בחלב עזים ושתייה קרה. כמובן שיש גם שקשוקה שבאה גם היא בליווי גבינות עזים בצד יחד עם טחינה, זיתים ושתייה לבחירה. ארוחות הבוקר מוגשות עם לחם שאור. המקום הוא מקום מעולה לארוחות בוקר בצפון.

מחיר: לפי התפריט- יש דילים עם צימרים באזור כדאי לברר לפני- המקום סגור בשבת.

המלצה: קחו את שקשוקת אלטו היא מושקעת.

alto

ארוחות בוקר בכביש 6– בכביש מהיר זה כולם רוצים כבר לחצותו מבלי להסתכל ימינה ושמאלה רק בגלל שהוא עולה כסף, רק מה יעשו אותם נהגים רעבים שחייבים לאכול דבר מה בדרך?

אז כמו שציינתי מקודם יש את תחנת דלק דור אלון ובה נמצאת אלונית עם כריכים ומוזלי, או מאפים עם שתייה חמה.

סי אספרסו– מיקום: כביש 6 ,מגל מזרח ומגל מערב, צומת דבירה, שם תוכלו ליהנות מבית קפה איטלקי במחירים סבירים לארוחות על הדרך. עד 30 שקלים לארוחה, בה תוכלו להרכיב לכם ארוחה איטלקית הכוללת כריכים, מאפים, פיצות וסלטים וכל הטוב הזה במבחר מגוון. שתייה חמה מגוונת שבאה מעולה לצד מאפה טרי ונימוח ושתייה קרה.

מחיר: תלוי לפי התפריט תווך מחירים: 10-33 שקלים.

המלצה: קחו את אלאיטליה גבינות פשוט יאמי.

קמליה– מיקום: בירידה ממחלף אייל לכיוון כפר סבא ניר אליהו, אם מתחשק לכם פינוק של בוקר קמליה היא מקום מעולה בשבלכם בעיקר לחובבי השקשוקות, יש מבחר שקשוקות מוצלחות שכולם יכולים ליהנות מהם, יש שקשוקה גם לטבעונים הנעשה עם קרם טופו וזאת מבלי לשלם יותר על היותכם טבעוניים, המחיר הוא אותו מחיר כמו האחרות 58 שקלים למנה הכוללת שתייה ואפילו גרניטה ללא תוספת תשלום כמו בהמון מקומות שיצא לי לסעוד בהם.

מחיר: שקשוקה במבחר סוגים: 58 ש"ח, ארוחת בוקר ישראלית- 56 ש"ח, אגס בנדיקט 58 ש"ח ועוד מבחר די גדול של ארוחות בוקר מעולות.

המלצה: נסו את השקשוקה תרד בגבינות.

kmilia

 

2 Comments

  1. ריקי שחם אוקטובר 18, 2015 Reply
    • roni אוקטובר 18, 2015 Reply

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *