עדנה מסעדה ברמת השרון

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

עדנה היא מסעדת בופה לארוחות בוקר וערב כאשר יש ערבוב טעמים בין המטבח האירופאי למטבח הפרסי. עדנה החלה כקיוסק קטן לפני כ50 שנה וצמחה יחד עם העיר רמת השרון עד שהגיעה למסעדה עם אוכל טוב.

edna

תחילה הייתה מסעדת עדנה קיוסק, כשראתה כי יותר ויותר אנשים פוקדים את המקום החלה להכניס יותר מוצרים למרכולתה, אך לא הסתפקה רק בעיתונים וגזוז, עדנה יחד עם ילדיה החלו להכין מטעמים ממוצרים פשוטים שהיו אז, כאשר הייתה זו מסעדת פועלים צנועה, כעת היא מסעדת בופה לבוקר ולערב כאשר ישנה גם ארוחת צהרים אך היא לא במזנון פתוח, יחד עם היופי על הקירות והירוק מסביב נהנים הסועדים מארוחה טעימה ומלאה בכל טוב.

לארוחת הבוקר תקבלו הכל מהכל וכל. החל מסלטים רעננים וטריים, מבחר גבינות, מבחר נקניקים,דגים,ריבות, מאפים טריים, קישים, פשטידות ומה לא?

מקום נקי ומסודר, אווירה רומנטית תמידית. תמיד נעים לסעוד בעדנה, הן מבחינת העיצוב, האנשים ובמיוחד מבחינת המאכלים. ארוחת בוקר שגרתית וסתמית היא ממש לא! והמחיר לא בשמים בכלל.

מחיר בופה בוקר באמצע שבוע: 54 שקלים

מחיר בופה בוקר בסוף שבוע: 64 שקלים.

[showmap address="טרומפלדור 3, רמת השרון" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *