קפה המושבה חיבת ציון

 

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

הנסיעה הממרכז לכיוון המקום הייתה ארוכה מעט בכבישים עמוסים. נסענו ביום ששי למקום. נסענו מבלי לקבוע מראש יחד עם שני שוברים כל אחד לארוחות בוקר, בנינו על הארוחה מלאת המטבלים, כשהגענו למקום היה זה בית קפה קטן מאד במקום בו תנועה חולפת במהירות יחסית למושב, זו הייתה הכניסה לחיבת ציון שלא הייתה מטופחת כלל וכלל. חנינו בחניית אפר למול בית הקפה.

המארחת הציעה לנו מקומות ישיבה בחוץ ובפנים, אך הפנים היה צפוף מדי אז פנינו למרפסת האטומה. מסתבר שבימי ששי לא מקבלים את ארוחת הבוקר הרגילה, יש מעין בופה עד השעה אחת והוא מלווה בביצים לבחירה. מנהל המשמרת אמר לנו לשכוח מארוחת הבוקר הרגילה היום ושזה לא יקרה, או שאתם מוסיפים 10 שקלים כל אחד לבופה, או לוקחים ארוחת בוקר אחרת. לקחנו ביצים עלומות על מצע של טוסט, עם עלי תרד ומשקה לבחירה. ביקשנו קפוצ'ינו גדול רותח עם חלב סויה. הקפה היה טעים מאד, גם המנה הייתה טעימה מאד אך לא השביעה שני דובים שרצו לבלוס, אז הזמנו גם את הבופה. הוא מגיע עם ביצים לבחירה שתייה חמה וקרה ולחם. הזמנתי מיץ תפוחים ובעלי הזמין תפוזים. הבופה לא היה עשיר במיוחד וכמעט שלא מצאתי עצמי שם, לקחתי מהמעט סלט שנשאר בכערה שלא מולאה וכן מסלט הטונה, גבינה צהובה- הגבינה היחידה שאני אוכלת ומאפה.

ביקשנו כמה פעמים את סלסלת הלחם עד אשר הגיעה, אלה היו כמה פרוסות של באגט מקמח מלא, מעט יבשות וקטנות, לפני כן הגיעה חבורת בנות גם היא עם שוברים ובקשה את ארוחת הבוקר המפנקת שבתפריט, גם היא נענתה בסירוב, אז הבנות רצו שקשוקה, אך נאמר להן שהיא נגמרה, הן עזבו את המקום במרמור עז. הבופה לא היה עשיר ולא מצאנו את עצמנו בו, שילמנו אקסטרה כסף על כלום. ביקשנו את הקפה השני וכבר היינו בין אורחי המסעדה האחרונים ששהו בה, שמעתי מבפנים התמרמרות של אחת המלצריות שאומרת שאנחנו הרבה זמן פה, הפעם הקפה היה מגעיל, זאת גילינו אחר מכן כשביקשנו אותו בטייק אווי, מר מדי לא טעים כמו קודמו, נמאס היה לנו מהיחס המעצבן ובעיקר מהמרמור ביקשנו חשבון ורצינו להחליף לתינוק, עמדת החתלה לא הייתה בשירותים הצמודים לקיוסק השכן של המסעדה אז נאלצנו להחליף לו על שולחן עץ מחוץ לשירותים.

רצינו לטיל במושב, אך כשהלכנו בכביש כיוון שאין הפרדה בין כביש למדרכה עם העגלה, המכוניות השאירו אחריהם אבק וחול מהדרך והדבר לא היה נעם ובעיקר לא בריא לתינוק, ברחנו משם.

לסיכום: מנת הביצים העלומות הייתה טעימה מאד אך לא משביעה, הבופה היה משעמם ולא מתחדש, המון השקעה למוזלי שלא נאכל כמעט ופחות סלטים ומטבלים. מבחינת השירות, היחס לא מרנין ובעיקר תחושת לחץ הבית מורגשת על ידי המלצרים שלא נותנים לך את ההנאה בישיבה במקום. אווירה רומנטית וכפרית.

[showmap address="חיבת ציון,עמק חפר" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *