גרג מתחם G ראשל"צ

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

בכל פעם שסעדתי במקום נהניתי מחדש, התפריט היה עשיר, השירות מעולה וכיף היה לשוב לסניף זה, אך כאשר השתנה המקום, הן בתפריט והן בשירות המקום נהיה בין השנואים עליי, מרשת בתי חביבה המקום הפך לסיוט, אפילו פעם היה לספר על חווית השירות והשהייה במסעדה ומרוב שהדבר היה נורא עבורנו, קיבלנו שובר פיצוי ובכלל לא ממשנו אותו- לא רצינו להתקרב. תחילה חשבנו שזו רק פעם אחת, והדבר אינו קובע, אך בכל הגעה, הדבר פשוט נורא ואיום.

אספר על הפעם האחרונה.

הייתי בהריון בחודש מתקדם, בעלי ידע אני אוהבת את הבוקר של גרג, הלכנו למתחם G, כדי שעל הדרך נקנה גם באזור דברים לבית. היה לי מאד קשה גם ככה לשבת, המארחת או מי שלא תהיה הגיעה אחרי כמה זמן שפטפטה עם מישהו מהבר, שכבר רצינו להתיישב לבד, כי לא מצאנו מי שיעזור, המלצרית הפנתה אותנו לשולחן צפוף מאד, וכסאות שביום רגיל לא הייתי יושבת עליהם אז בטח ובטח שבהריון לא, אז אמרנו שאנחנו מעוניינים במקום אחר, ראינו שהספות פנויות אז ביקשנו שם, לאחר פרצוף או שניים מצד אותה מלצרית שלא לקחה החלטה וניגשה ליושבים אחרים בשולחן, התיישבנו לבד וחיכינו 20 דקות!!!! רק לתפריט, עד אשר לקחתי אני, תפריטים אשר היו מונחים בעמדה שליד הדלת. עד שבחרנו את המנה ועד שהיא הגיעה, אני לא מתבדחת הדבר היה עוד כחצי שעה מבלי שיש עומס כבד במסעדה. כמובן שהזמנו לפני השולחן שהגיע אחרינו אך יותר חשוב היה לאותה מלצרית להביא לשולחן השני את אותה המנה בדיוק כשאישה בהריון מחכה לאוכל כ-50 דקות, כבר בעלי שבדרך כלל הוא המרגיע את העניינים במצבים אלו אמר לי את רוצה שנקום, נלך למקום אחר, אבל כבר חיכינו את הזמן הממושך הזה, מה שוב פעם נלך ונחכה ועד שיגיע יעבור עוד זמן ואני רעבה, וכואבת לי הבטן בלי יכולת לזוז כמעט ובלי חשק לעולם.

עד שלפחות קנקן המים הגיע חשבתי שעוד רגע אני שותה מהכיור בשירותים, חוויה נוראית, שיביאו לי כבר את המנה שלי כי תכף אני מתעלפת.

שוב ניגשת המלצרית, בעלי שלא אוכל גבינות אבל לא טבעוני לא יכול היה לקבל את מנה הטבעונית עם החביתה מהביצים, אז הוא היה חייב לקחת חביתה ושתייה ולחלוק עימי את המטבלים, אחרי 50 דקות מהרגע בו התיישבנו, הגיעה בשעה טובה המנה המהוללת, מה זה? איפה המנה האהובה? איפה המטבלים השווים והטעימים גם למי שאינו אוהב גבינות? החליפו מנות ועם זאת הוסיפו עלות על המנה.

כאשר כבר היינו על הסף, אחרי כמה ביסים מהתוצאה בשטח קראנו למנהלת המשמרת, היא אמרה שהיא מודעת לבעיה, היה משהו במטבח והיא תפצה אותנו, שלחה לנו עוגה כפיצוי, אני לא טעמתי ממנה כי אישה בהריון כמעט ונגעלת מהכל, גם מהעוגה נגעלתי, לא היה בא לי שוקולד אחרי ארוחת בוקר, פשוט הרגשתי שלמקום הזה אני לא חוזרת.

אגב בכל פעם שבעלי אומר לי בא לך גרג בתחילה אני מתלהבת ואחרי שנייה נזכרת בחוויה שקרתה לי ושוללת את הרעיון.

לסיכום: שירות לא טוב, אוירה מדכאת כי רוב הסועדים היו מאוכזבים מהאיטיות ומהשירות הגרוע. לפי דעתי נחוץ שיפור ברמת התפריט בחזרה וברמת השירות, איפה אותן מלצריות חייכניות וחמודות או המלצרים הנחמדים והזריזים שהיו קודם לכן?

כשרות: יש. המקום שומר שבת.

היגיינת שירותים: המקום נקי יש שני תאי שירותים לגברים ולנשים, תמיד יש ריח של מישהו שהיה שם קודם, אבל ככה זה שירותים, שירותי הנכים הם המועדפים עליי שם, נקיים ומרווחים מאד ללא ריח לוואי, גם פרטיים מאד ונפרדים מהתאים האחרים.

[showmap address="ילדי טהרן 5 , ראשון לציון" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *