בליסימו מסעדה איטלקית, פרדסיה

[yasr_overall_rating size="large"]
[yasr_visitor_votes size="large"]

הלכנו פעמיים למסעדת בליסימו, האחת אחרי השעה 12:00, איחרנו לארוחת הבוקר, אכלנו צהרים והמנות היו מדהימות, הלכנו בשנית לארוחת בוקר, הפעם בלי הילד, לא הזמנו מקום, בעלי חשב שלא יהיו הרבה אנשים בששי בבוקר- הוא טעה. מרוב שלא היה מקום, התיישבנו על הבר. היה לנו קופון מלאומי קארד, כך גם הכרנו את המקום, רק שבפעם הראשונה איחרנו לארוחת הבוקר ולא ניתן להזמין אחרי השעה. בפעם השנייה באנו על הבוקר, קיווינו לארוחת בוקר מעניינת כמו ארוחת הצהרים שהייתה מפתיעה ומדהימה להפליא.

20150327_124516

זו הייתה ארוחת הבוקר בין המשעממות שאכלתי בחיי, אין מטבלים מפתיעים, מיני צלוחיות של חמאה, שתי גבינות לבנות, זיתים, פיסה מזערית של חציל, חתיכת גמבה קטנה כבושה ופסטו. יש שני סוגי סלט- אחד סלט הבית והשני סלט שוק, בפועל-ההבדל הוא עם מלפפון או בלי, שתי ביצים לבחירה כל תוספת 5 שקלים- לא לקחנו תוספות זאת חוצפה לדעתי לקחת מחיר כזה לכמה חתיכות של פטריות, או כל תוספת לא יכולה להיות הגיונית במחיר כזה במיוחד כשמדובר על כמה חתיכות מזעריות בתוך החביתה.

Clipboard08 Clipboard07 Clipboard09

 

הזמנתי מקושקשת בלי תבלינים, ככה אני אוהבת אותה, בפועל זה היה נראה כמו חביתה ש התקשו להפוך אותה, בעלי הזמין ביצת עין, אין מה לטעות פה, שתייה קרה שתייה חמה וסלסלת פרוסות לחם- הלחם נאפה בטאבון- תכלס טעים, אבל זה מה שהחזיק אותנו בארוחה רק הלחם עם החמאה.

Clipboard06 Clipboard05
הארוחה הייתה כל כך משעממת שאכלנו וברחנו מהמקום מהר מאד, בשביל לחם באתי מהמרכז??? בעלי הרגיש שיש קרירות מצד המלצרים שאף אחד לא מחייך, גם הברמנים לא חייכו,למרות שהיו בסדר גמור, רק בלי הבעת פנים.
את השתייה החמה לקחתי בטייק אווי, לא יכולתי לשבת ולנשנש סתם לחם עם חמאה, הקפה טעים מאד, קפה איכותי.

Clipboard03 Clipboard04

לסיכום: ארוחת בוקר לא להיט, משעממת ביותר, הצהריים הרבה יותר טובה וחבל. אוירה משעממת, כולם רציניים אפילו ברמת השירות, אין חיוכים לא מצד המלצרים ולא מצד הסועדים, גם אנחנו נשאבנו לזה.

המקום כשר, שומר שבת ומוכר רק חלבי.
היגיינת שירותים: המקום נקי ונעים להיכנס אליו, יש בו שני תאים אחד לבנות והשני לבנים, יש מגבות אישיות לייבוש ידיים.
החלפת טיטולים: אין נאלצנו להחליף באוטו- ביום חם במיוחד זה לא נעים בכלל.

[showmap address="הארז 29, מרכז רימון, פרדסיה" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

 

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *