בית קפה אייר קפה איירפורט סיטי

 

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

תחילה לפני הגעתי למקום, התקשרתי להזמין מקום ואמרתי כי יש לי שובר, אמרו לי שהכל בסדר גמור ושאגיע. הגעתי למקום, חיפשתי במשך כמה זמן את המארחת בכניסה ואת הכניסה עצמה למקום, היא או הכניסה הראשית לא נראו באופק אז פנינו לעמדת הבר ושם כשאני, בעלי ועגלת תינוק מחכים ליחס של מישהו מטעם המקום, פניתי לאחד המלצרים ואמרתי הזמנתי מקום, איפה המארחת? (כל זאת בנימוס כמובן) הוא הפנה אותי למלצרית אחרת ואמר "כשתתפנה היא תושיב אתכם", אני חיפשתי את המארחת בכל זאת במקום ובעלי התיישב על כסא בכדי לא להפריע עם העגלה למלצרים העוברים ושבים. אחרי שהתייאשתי מכך שלא הייתה שום מארחת שתפנה אותנו לשולחן מסודר כשהרשימות בידה, אמרתי לבעלי המיואש גם הוא מהזמן הממושך שחיכה "בו נתיישב בחוץ, הזמנתי שולחן לבחוץ", התיישבנו בשולחן פנוי מזה זמן מה וחיכינו למלצר שיבוא אלינו, אף אחד לא הגיע עם תפריטים למרות שאין מלצר שפספס אותנו, עד אשר קראתי למלצר אחד שהיה עסוק בלשאול את הסועדים בשולחן המקביל עם הכל בסדר, כאשר פיהם מלא וגדוש בחביתה ומטבלים. המלצר הביא את התפריטים אחרי 10 דקות לערך, בנונשלנטיות שלא יאה למלצר.

כמובן שבאנו אופטימיים עם חיוך על הפנים ולא ייחסנו לכך חשיבות, כי שיחקנו עם התינוק החייכני שלנו עד אשר מישהו יואיל להביא את התפריט. ביקשתי מהמלצר אם אפשר לפתוח שמשייה כמו אצל השולחנות האחרים ונעניתי בשלילה בתגובה שאין עוד שמשיות, אך הזמנו מעוד מועד בחוץ, אז אמרתי לו כשתתפנה אחת תוכל להביא? אמר שכן וכך זה נגמר, אגב עד סוף הארוחה לא הייתה לנו שום הצללה. כשרצינו להזמין אמרנו שיש לנו שובר של לאומי קארד, המלצר אמר מיד מה מגיע לנו במסגרת השובר, הזמנתי מקושקשת ובעלי ביצת עין הפוכה, הגיע לנו שתי כוסות שתייה לכל אחד אז הזמנתי אייס קפה כי היה חם מאד ואין כיסוי לראשנו, התבשרתי שזה בעלות של עוד חמישה שקלים שכן המשקה לא במסגרת הארוחה. בעלי ביקש לאטה על בסיס סויה ענק רותח כי אצלם במשפחה גם באמצע אוגוסט ישתו תה רותח.

המלצר אמר שעל כוס גדולה משלמים עוד שני שקלים, בעלי אמר שהעיקר שזה יהיה ענק ממש כמו סטארבקס (היינו כמה ימים בלנדוור והוא קיבל כוס ענקית אז משם זה בא לו, אך זה סיפור אחר) המלצר חייך והלך להביא את ההזמנה. תחילה קיבלנו א המשקאות, סטארבקס היו בוכים כשראו את גודל ההשוואה למיני קפה ה"מוגדל" שקיבל בעלי. אני קיבלתי כוס סבירה יחסית לא גדולה ולא קטנה. לאחר מכן הגיעו החביתות, למקושקשת שלי היו פירורים שחורים שלא הבנתי עד היום מה הם היו, מה שכן פלפל גרוס זה לא היה. לבעלי לא היו תלונות על הביצה שקיבל. הסלט היה שרוי במלא רוטב מיצי שנראה כי הסלט הוכן לפני שעות ארוכות ושהה בתוך מימיו זמן ממושך, לאחת מחתיכות העגבנייה בסלט שלי היה כתם שחור של רקב.

אמרנו שבטח הוציאו את זה מסטנד של אלו שמגיעים עם שובר. המטבלים היו גבינות בקר בכמה סוגים, כפית של סלט טונה,כמה זיתים דפוקים, ריבה ומטבל חצילים. הלחמניות הגיעו קרות וזה היה מוזר כי יש מאפייה במקום, דבר שכבר פסל את לכתנו אליה לאחר סיום הארוחה, למרות שריחה היה מזמין ביותר. הגיעו חמאה ו- 3 לחמניות עגולות עם סומסום מקמח לבן ועוד לחמנייה אחת עם מיני גרעינים שהייתה מעט חמימה יותר מהאחרות אך עדיין לא טרייה כמו בשאר המקומות, גם היא הייתה מקמח לבן.

התינוק החמוד שלי בשלבים של טעימת ואכילת כל דבר שמוצע לו, אז הכנתי לו כריכון מפנים הלחמנייה עם סלט הטונה שהוא טורף בדרך כלל בכל מקום, הוא אכל ביסון נחרד מהטעם ולא רצה עוד כלום. לכל דבר כמעט בארוחה היה פטרוזיליה- הירק השנוא עליי, מה שגרם לי לגועל של מלא דברים או התעסקות בהוצאת העלים, אבל זה המקום לא אשם, רק שבמקומות אחרים תמיד אומרים עם מה זה מגיע והאם זה בסדר, פה לא עשו כך. בעלי לא אוכל בכלל מוצרי חלב בקר ואני פעם ב… בגלל בעיות בריאותיות, לא השכלנו לומר לפני, כי תמיד יש מבחר של דברים, בבית הקפה הזה החליטו ללכת על הגבינות, שזה מצוין למי שאוהב. לא ביקשנו שום שינוי במהלך הארוחה כי לא היה מה לצפות ממלצר שאומר לנו שהמיני כוס שבעלי קיבל היא הגדולה שלהם כאשר בשולחנות המקבילים הכוסות היו מונחות על השולחן כוסות זכוכית שקופות גבוהות וגדולות מלאות קפה וחלב למול כוס החרסינה הקטנה והלבנה שבעלי הוסיף עלייה שני שקלים.

בחרנו את החוץ ולא את הפנים כיוון שהמקום מתאפיין בעיצוב מיוחד של מזרקה הנפרסת לאורך כל הדק והדבר משרה אווירה נעימה ותחושה שהסועדים נמצאים מעל המים. הדבר שהפריע לקסם הזה הם הילדים שברחו להוריהם והחליטו שהם מתמקמים דווקא לידנו כשהם משחקים במים הממוחזרים מי יודע כמה פעמים ונכנסים אליהם כשהטיפות ניתזות על הסועדים- במקרה זה היה עלינו ובנוסף הם חגים סביב שולחננו ורצים ממקום למקום בלי השגחת מבוגר. רק לאחר זמן ממושך ביותר הגיעה האם וניסתה ללא הצלחה להוביל את הקטנטנים למקומם.

המקום שהיה שטוף שמש הפך לקריר מעט. כעת הגיעה תורה של הכוס השנייה עם תוספת של לחמניות שהיו יותר חמימות מקודמיהן, תודה לאל, לקחתי קפוצ'ינו רגיל על בסיס חלב סויה, בלי הרבה קצף ובעלי לקח מיץ תפוזים. הרגיל של המקום היה מוגש בכוס אספרסו כשרבע מהכוס היא קצף מה שהביא אותי למצב של לגימת שלוק והקפה הסתיים לו.

כמו השאננות בתחילה גם בסיום הארוחה, החשבון הגיע רק אחרי שכבר ראו כי אנחנו מתקפלים וכנראה שפחדו כי נברח מבלי לשלם, אולי זה הטריק לקבל שירות מהיר יותר? אגב לא נשאלנו כמו השולחנות האחרים עם הכל לשביעות רצוננו, זה היה ברור שלא, כנראה ככה זה שאתה מגיע עם שובר.

לסיכום: ארוחת בוקר דלה ביותר, לא מחדשת שום דבר, משעממת, פשוטה ומבאסת. מי שאוהב גבינות לבנות יכול ליהנות ממנה. סלט קצוץ משעמם של עגבנייה מלפפון ופטרוזיליה נטול טעם ולא רענן וטרי כלל וכלל. לחמניות משעממות וחסרות טעם מוצאות תחילה,רק לאחר מכן הוצאו לחמניות מעט יותר מעניינות, ביצים רגילות למדי, אך זה במסגרת השובר שעליו צריך להוסיף כסף כדי לקבל מעט יותר ממה שהוא ייתן לכם.

האווירה במקום הייטקיסטית למול בנייני המשרדים שסובבים את המקום, מה שנראה כמגניב ומסתמן כלא ממש.

לא הייתי חוזרת וזה בגלל היחס האדיש והשקרי מצד נותני השירות במקום, חוסר ייחודיות במנה ובעיקר בשל קלקול הבטן שנגרם לי ולבעלי לאחר מכן.

 

בית קפה, אייר קפה- איירפורט סיטי, מועצה אזורית חבל מודיעין

קריית שדה התעופה אייר פורט סיטי רחוב הנגב.

כשרות: יש, המסעדה כשרה חלבי ושומרת שבת.

[showmap address="קריית שדה התעופה אייר פורט סיטי" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *