ארוחות בוקר במתחם שרונה

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

מתחם שרונה היה מושבה של טמפלרים אשר הגיעו מגרמניה והקימו את המושבה הגרמנית בארץ ישראל במקום המרכזי שבן גוריון הכריז עליו כ"הקרייה", ומחק את שרונה מהיותה מושבה גרמנית לטובת מרכז של כוחות הביטחון ובמיוחד של המוסד. את הטמפלרים הגלו לאוסטרליה בשל אהבתם לרייך והנטייה לנאציזם והאהדה הרבה להיטלר. אחרי שנים רבות שהמקום היה שומם נפתח מחדש ועוצב בידי מיטב המעצבים והארכיטקטים וכיום מבלים בו המונים בבתי קפה שהיו ביתני המוסד כמו למשל ביתן 23 ובמרתפי היין שהיו מקומות מסתור למוסד והכספת שהכילה את אייכמן עד משפטו.

sarona

בין שלל המסעדות ניתן למצוא מקומות לארוחות בוקר למול הווי המקום בלב תל אביב.

קפה ביגה מתחם שרונה– האמת שהדעות על ביגה חלוקות, כי ביום חול המקום נפלא, אך בששי בבוקר הדבר נהפך לבלתי נסבל עד לכדי לא נעים, כיוון שכבר לא רואים לקוח מרוצה אלה עוד שולחן תפוס שצריך להתפנות.

מנות מכובדות ותפריט עשיר הכולל ארוחת בוקר ישראלית, שקשוקות מיוחדות, כדורי אומלט נפלאים, אגס בנדיקט, כריכים, סלטים, מאפים מוזלי ועוד פינוקי פחמימות רבים. המחירים סבירים, אמנם ארוחת הבוקר הישראלית מעט יקרה למתבלים, סלט וביצים. הקינוחים מעולים וטעימים- שווה לנסות.

אוירה נעימה תינתן לכם רק בימי חול או אם בכלל לא אכפת לכם מהסביבה ביום ששי.

כך גם לגבי השירות- יום חול נחמד יותר מיום ששי.

אליעזר קפלן 26,תל אביב

biga

קפה בית הבד– מקום מעוצב ויפה, כאשר ניתן לטעום את שמני עץ הזית המעולים של המקום, ארוחות הבוקר מכובדות ויפות, כאשר המנות אינן יקרות המוגשות עד השעה 12:30. התפריט כולל ארוחת בוקר ישראלית, שקשוקה, מאפה בלקני, כריכים, בוקר טבעוני, מאפים, בלינצ'ס סלטים ועוד.

אווירה נעימה ושלווה רק כאשר אין עומס בחוץ כיוון שרוב סביבת הישיבה היא בחוץ. גם השירות אדיב אבל מומלץ ביום חול או כשאין תור גדול, כיוון שאז השירות יתארך ולא תקבלו בזמן את המנות או את השירות הרצוי עבורכם.

אלוף דוד אלעזר 22,תל אביב

קפיטרי – אוירה רומנטית ונעימה לשתיית קפה או מיץ סחוט לצד כריך או סלט, מוזלי, מיני כריך, פיתה ואפילו רול סלמון, אך ארוחת הבוקר אינה גדולה ואינה מיוחדת כלל. אז מה אם המקום מחשיב עצמו גורמה- חביתה זו חביתה וסלט זה סלט! אך בהתאם למחיר 29 שקלים זה שווה. מומלץ לאנשים שרוצים משהו קליל עם הקפה, או כריך טוב. הקינוחים עשויים היטב ובקפידה- רואים שזו עבודת יד. המחירים סבירים ושירות אדיב.

קפלן 24, תל אביב

cafetery

קפה לנדוור שרונה- הדבר שהכי אהבתי בלנדוור זו הכוס הענקית של הקפה- אם תבקשו את הקפה הכי גדול שלהם- תקבלו מג ענקי בניגוד לכל רשת קפה אחרת והאמינו לי הייתי לא באחת או שתיים במחיר שווה לקפה גדול רגיל במקום אחר. פרט לכך תענוג גדול לאכול מנות טעימות וגדולות ושפע של ארוחות בוקר מיוחדות, אווירה נעימה, עיצוב מקסים שמשרה אווירה של פעם, שירות אדיב אמנם לא מהיר בשעות עומס אבל בהחלט נחמד שם. עוד אהבתי את הטרקטור מגולף העץ במדשאה ליד- הילד נהנה מאד.

ארניא 13,תל אביב

landver

קפה נטו שרונה- אני אוהבת בתי קפה שמגישים ארוחת בוקר כל היום,גם בערב. מה שאני אוהבת יותר היא שתמיד ארוחת הבוקר תהיה טרייה לא משנה באיזו שעה.כזה הוא בית הקפה- קפה נטו לחם השאור תמיד חם, החביתות מהבילות, ירק טרי עוגת לימון טעימה וטרייה פשוט כיף. גם סלט עדשים שחורות היה יוצא מן הכלל, רק שבישיבה בחוץ עם מאווררים זה לא הדבר הכי כיף ביום לח. מלבד זאת התפריט עשיר ומגוון ומבחר של מנות טובות, רק שאי אפשר למשל להזמין מיני כריך מלחם אחר, רק מלחם מחמצת, אין אפשרות לשנות את מנות התפריט.

אלוף דוד אלעזר 12,תל אביב

רואי שוקולד- דבר שבלתי נסלח בעיני הוא זלזול בלקוח, אדם הגיע למסעדה שלכם- כבדו אותו, לא שירות אדיב, או מהיר, לא מנות טריות רק הקינוח נחשב? אם היית רוצה לפתוח פטיסרי זו לא הדרך, רק בגלל שהיא המסעדה הכשרה במקום אז אתה בטוח שאותו קהל יבוא אלייך בלבד? לא מתאים לקבל ארוחת בוקר יבשה הן מבחינת החביתה, המתבלים והלחם… אולי רק הסלט היה בסדר, בקיצור אם אתם אוכלי כשר בלבד זה המקום בו לקחת נשנוש לדרך וזהו.

אלוף אלברט מנדלר 9,תל אביב

https://www.youtube.com/watch?v=CtrVkXZPmE4

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *