קפה קפה ראשון לציון הרצל

למסעדה הלכתי עם בעלי בדרך אגב, להעביר את הזמן עד לתור לרופא בבניין ממול. לא חשבנו שארוחת הבוקר של מסעדת הרשת של בתי הקפה המוכרת תהיה כל כך טעימה. שנינו לקחנו את אותה המנה, שקשוקה ברוטב איטלקי, נשמע מבטיח מאד, המנה הגיעה עם סלט בצד, טחינה, זיתים, סלסילת לחמניות אישיות בצורת חלה קטנה וחמאה. המנה הייתה כל כך טעימה, לא היה צריך להוסיף בה כלום, אני לקחתי גם אייס קפה ובעלי שתה תה- הוא היה החולה מבינינו.

השירות היה אדיב מאד, גם שקצת שיגענו את המלצרית היא עדיין הייתה חביבה ונחמדה, כיוון שהיא רצתה לאחד לנו את המנה לזוגית באותו סכום ורק אחרי זה הבנתי שאם אוכל מאותה מנה יחד עם בעלי אדבק ממנו, לכן אחרי כמה דקות ביקשתי את המנות במחבתות נפרדות, אולי הדבר הקשה מעט על המטבח, אבל המלצרית הראתה שהכל בסדר, ההרגשה במקום הייתה טובה מאד.

cafe cafe

השקשוקה הייתה טעימה מאד,הרוטב האיטלקי בשילוב הגבינות היה מדהים כטעמה של פיצה איטלקית טובה, אפילו שהתמלאנו עדיין אכלנו גם באפס מקום. מרוב שלא היה לנו מקום לא סיימנו חלק מהדברים שהוצאו לנו והאמת זו הייתה הרגשה טובה, לפתוח את היום בארוחה טובה- מה שלא קורה כל יום, גם אם חולים ולא כל כך מתחשק לאכול.

לסיכום: אוירה נעימה על אף שהמסעדה ממוקמת על ציר ראשי, זאת בגלל השירות האדיב והחביב שקיבלנו מצוות המקום. אוכל טעים ותחושה טובה, אנחנו נהנינו מהאוכל ומהמסעדה על אף שבעלי היה חולה.

כשר: כשר בהגשת הבד"ץ, בית יוסף.

[showmap address="הרצל 52 ראשון לציון" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

One Comment

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *