קפה גרג קניון איילון, רמת גן

 

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

במקרה עברנו בקניון רמת גן, ביקשתי מבעלי שיתיישב עם הילד באיזו מסעדה שבא לו, כי הייתי חייבת לקנות משהו בפארם שבקניון. בעלי בחר את קפה גרג כי הוא ידע שאני אהבתי את ארוחת הבוקר שם בעבר. הוא המתין לי שם לא מעט עד אשר המקום רצה לקפל את השולחנות, מדובר על השעה 13:30 בצהרי יום ששי, כאשר נאמר שהמקום סוגר שעה לפני כניסת שבת, כנראה ללקוחות זה 3 שעות לפני כי הם רוצים להתחיל לארגן הכל לפני השעה, אך זו רק דעתי.

קצת התבלבלתי בשערים ובעלי היה צריך לקום ממקומו ולמצוא אותי כשהילד איתו, כשחזרנו בשנית כבר נאמר לנו שסגור, אך כשהאחראית זיהתה את בעלי היא אמרה זה בסדר הוא היה פה קודם. ניתן היה להבין שהם כבר על הקצה לסגירת המקום, מהאי נעימות בעלי החליט כן להתיישב כי הם חיכו לנו כביכול, הוציאו לנו את המנה מהר ככל האפשר- ארוחת בוקר מאד זוגית, כאשר הרבה מהדברים כבר היו חסרים אפילו ברמת הלחם, ביקשנו ללא גבינות לבנות ומה שקיבלנו היה פשוט את אותם המטבלים פעמיים, כלומר שני סלטי טונה, שני מטבלי אבוקדו ושני פסטו, כלומר לא היה איזשהו תחליף מעניין, אני לא אשמה שאתם סוגרים, פשוט אם אין לכם דברים, זה גם מתקזז במחיר, למה שאשלם על דבר פעמיים, שגם ככה אם נגמר וממש רוצים אתם מחדשים?

בקיצור היה זה בזבוז כסף, ארוחה נטולת כלום ושום דבר ובעיקר משעממת.

לסיכום: השירות היה נחמד מאד, המלצרית הייתה חביבה במיוחד על הבן שלי שעשה לה עיניים, האווירה הייתה לחוצה בגלל שהמקום כבר רצה לסגור ונתן תחושה לא נעימה ללקוח,כאשר התחילו להכניס שולחנות פנימה וזה משרה אווירה לא נעימה. האוכל נאכל רק כי היינו רעבים מאד מסיבובי הבוקר המלחיצים ושנינו יצאנו בתחושה שחבל על הכסף.

כשרות: כן. יש כשרות המקום מוכר חלבי ושומר שבת.

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *