מקום בלב מסעדה כפרית

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

 

 

balev

למקום בלב הגעתי מספר פעמים, בכל פעם יחס המלצרים היה זוועה יותר מקודמו, האוכל טעים מאד אבל השירות קר ביותר, אם תבואו עם קופון בכלל אם תקבלו יחס כלשהו תגידו תודה.

אספר על הפעמים האחרונות, כיוון שאחת הייתה עם בופה הבוקר והשנייה הייתה ארוחת בוקר רגילה כי בחגים לא נפתח הבופה.

הזמנו מקום לבחוץ, היה זה יום שמשי ונעים. הלכנו אני בעלי והתינוק עם חבר לארוחת הבופה. לי ולבעלי היה קופון של גרופון, לחבר לא היה שום שובר והוא שילם מחיר מלא על ארוחת הבוקר שלו.

החוץ יפה ומרשים אך המוני זבובים פוקדים את המקום, דבר מעצבן שניתן לפתור אותו בהדברה אך המקום אינו עושה זאת.

תחילה התיישבנו בשולחן וחיכינו למלצר, לא היה כזה באופק וכשהייתה אחת אמרה לנו רגע כאילו שנוכחותנו הפריעה לה מאד בעניינה. עד שמישהי כבר נגשה אלינו אמרנו לה שאנחנו מעוניינים בבופה, לי ולבעלי יש קופון ולחבר אין, אמרה שהיא צריכה לאשר את הקופון, וכשחזרה המשיכה בהליך ההזמנה, ממנה מזמינים את סוג החביתה שמגיעה עם סלט קצוץ ושתי כוסות השתייה שמגיעות לכל אחד. בשובר ניתנה גם כוס שמפניה, נחמד אך באמת שלא קשור לארוחת בוקר, הטעם לא משתלב טוב וסתם נזרק לו משקה מבעבע לפח.

Clipboard16

עכשיו שהמלצרית הלכה להביא את ההזמנה, בינתיים נכנסנו לבופה, ישנן צלוחיות קטנות שמיועדות כנראה למשהו אחר, בהן בינתיים אגרנו מעט מהסלטים והמטבלים, על השולחן מונחות צלחות למנה ראשונה, ליופי שבהן לוקחים את המטבלים, קשה מאד להכניס בתוך צלחת קטנה גם סלטים וגם מטבלים והדבר יוצר כאוס, בלאגן ותערובת טעמים לא מובנת, בקיצור לא מומלץ לקחת בצלחת אחת כמה דברים, מצד שני אין אופציה נוספת, הצלוחיות קטנות וכמה כבר אפשר להעמיס עליהן? אז האופציה הפחות נוחה והפחות מומלצת היא לחכות לחביתה שמגיעה עם צלחת גדולה ורק אחר כך לאכול מהבופה או להאביס  על הצלחת עם החביתה דברים- לא מומלץ בכלל.

הבופה עצמו עשיר מאד וכל אחד יוכל למצוא עצמו בו, ירקות אורגניים להרכבת סלט, רטבים, מטבלים, קינואה, שעועית, תירס, טונה, דגים, גבינות מסוגים שונים, לחמים טריים וטובים, מוזלי ובקיצור כל טוב.

זו לא הייתה הפעם הראשונה שהייתי שם, לכן ידעתי לפלג בכל פעם את המנות מהבופה, כך שהטעם יהיה אנין ולא תערובת לא מובנת.

המלצרית התבלבלה והביאה כוס משקה אחר לחבר שלנו, הוא בעצמו כבר שכח מה הזמין כי עד שהמשקה הגיע כבר סיימנו חצי מהארוחה, רק אחר כך נזכר שזה בכלל לא מה שהזמין והזמין בשנית את המשקה המיוחל- תפוזים רבותי, לא ניתן להתבלבל.

האוכל טעים מאד, נראה טוב, הקפה טעים אך השירות לוקה, המרמור לא צריך להתוות את אווירת המקום שמתיימרת להיות רומנטית.

הדרך לשירותים נעשית דרך עמדת המלצרים, עוד דבר שקצת נותן תחושה לא נעימה, אם היה לך תאקל עם אחד המלצרים אז וודאי תקבל פרצוף לא נעים בדרך לשירותים.

במקום אין עמדת החלפת טיטולים, נאלצתי לעשות זאת בעגלת התינוק לנגד הסובבים, הדבר לא היה נעים לא לי ולא להם, אף אחד לא דיבר אבל תחושת התסכול שלי והחשיבה על האחר השתלטה עליי, לא הייתי רוצה לראות מראות כאלו כשאני אוכלת, או להריח ריחות לא נעימים, במזל התינוק לא עשה משהו גרנדיוזי, אך טיטול ספוג ניתן חובה היה להחליף, בקיצור, יש המון משפחות עם תינוקות שפוקדים את המקום- זה הזמן לשים עמדה כזו.

נעים לסייר במקום, ללכת בשבילים כשמזרקות מים קטנות מלוות את הליכתך עם פסלי אבן יפים ותחושה כפרית טובה.

בארוחת הבוקר הרגילה הוצאו מספר מטבלים לשולחן יחד עם חביתה, סלט אישי ושתי כוסות שתייה לכל סועד, לא הייתה זו ארוחה מעניינת במיוחד ויחד עם זאת גם היחס לא היה מדהים כרגיל, הגענו אני, בעלי והילד יחד עם ההורים ואחותו של בעלי, כולם לא היו מרוצים מהארוחה כיוון שלא היה בה משהו מעניין, סלסילת לחמים, חביתה עם תוספות, חלק מהמטבלים לא טעמנו- לא היה ברור מה זה. בקיצור אם זה לא בופה זה לא שווה, ארוחה משעממת. מזל שיש לחם וחמאה.

לסיכום: אוירה רומנטית וכפרית, מקום שנעים לסייר בו, נעים לשבת בו מלבד זאת השירות חייב בשיפור, למען חזרת לקוחות למסעדה ושיתנו תחושה שהלקוח כן חשוב עבור המסעדה.

כשרות: אין. המקום פתוח בשבת ומוכר בשר וחלב.

החלפת טיטולים: אין פינה להחלפת טיטולים למרות שמגיעות הרבה משפחות עם עגלות יד.

היגיינת שירותים: נקי ומרווח, מעוצב יפה ונעים להיכנס אליו. יש מנקה בשירותים לעתים קרובות.

[codepeople-post-map]

 

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *