מסעדת גופרמן רשפון

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

בששי ושבת מסעדת גופרמן עורכת בופה בוקר ובופה צהרים, הזמנו מקום לשישה בטלפון. הלכנו לחגוג לחמתי יום הולדת, אחד מהחבר'ה שלנו לא אכל אך נאלץ בכל זאת לשלם על מקום, זאת נאמר לו בכניסה למקום, שרק על מקום משלמים, כיוון שרצה לשמור מקום בבטן לארוחת ששי( לא יודעת איך הוא הצליח לעשות זאת עם כל המבחר והטוב שהיה במקום, אבל בסדר…). אני בעלי והילד הגענו טיפה באיחור, למרות שבעלי הזמין לבחוץ, אותו יום היה קריר (הנוף במרפסת משגע, לכן רצינו בחוץ) מיד הושיבו את האורחים בפנים המסעדה שגם היא הייתה משגעת, אח גדול חימם את המקום, דוכן של פירות וירקות הוסיף צבע ונוי, עיצוב משגע, בקיצור חגיגה לעיניים ואווירה טובה. החנייה הייתה ליד המקום והיה פשוט להתנייד ממנה לכיוון המסעדה. הבופה היה עשיר מאד ב-3 סוגים של ביצים, מעין ביצים עלומות עם תרד ופטרוזיליה, שקשוקה עם פטרוזיליה וביצים קשות. מבחר סלטים עשיר, מבחר רב של גבינות, מטבלים, ממרחים, אנטיפסטי, פוקצ'ות שנאפות במקום ולחמים נוספים לצד מוזלי עשיר בסלט פירות וקינוחי עוגות של השף אדי מזרחי, אכלנו מכל הבא ליד, המגוון העשיר לא אפשר לנו שלא לקום כמה פעמים למרות שבטננו כבר אמרה די. חמתי התלהבה מאחת העוגות ואמרה שהיא מכינה דומה לה רק שיש משהו מעט שונה, כמו שכל חמה אוהבת לקשקש ולהתפאר, הלכה היא אל השף וסיפרה לו על כך, אדי מיד היה חביב אליה וגילה לה את הסוד, בנוסף אמר לה כי יביא לה את המתכון, זו התלהבה והחלה לומר לו שהביאו אותה לפה כדי לחגוג לה יומהולדת, אדי שהיה הרבה יותר מבסדר שלח אל השולחן שתי עוגות מיוחדות לכבוד יום הולדתה של חמתי והיא לא ידעה איך להודות לו על טוב ליבו. האמת לא נראה לי שכל אחד היה עושה זאת- אדי באמת אדם נחמד וזה מהיכרות של דקת שיחה עימו, חשוב לו לראות שכולם מרוצים, לא פעם ראיתי אותו יושב ומתבונן בנעשה במסעדה, כמו מאמא אמיתית, היה כיף להרגיש שמישהו דואג שבאמת יהיה לך טוב וטעים.

שלב השתייה החמה בשילוב עם העוגות היה תענוג, הזמנתי תה ירוק לואיזה לימון וקיבלתי קנקן תה מרשים במיוחד. אחרי הזמינו עוד כמה סועדים קנקן תה כיוון שזה לא מובן מאליו שכל מסעדה מגישה כך תה, נתקלתי בקנקני תה רק במסעדות אסייתיות. חמתי נישקה אותנו על המקום שהבאנו אותה לחגוג את יום הולדתה ואמרה לא יכולתי לבקש יותר מזה.

לסיכום: מקום מרשים מאד, אווירה ציורית וקסומה עם הוואי מעולה ותחושה טובה כשאתם יוצאים מהמסעדה, גם מי שלא אוכל גבינות ימצא עצמו שבע עד אפס מקום. שירות מסור ונאמן תמיד מחייך ונותן תחושה חמימה, שווה לבוא לא רק בגלל האוכל הטעים והנוף המרהיב, אלה בגלל היחס והמסירות של הצוות כלפי האורחים,כאילו ביקרתם אצל המשפחה.

[showmap address="הפרחים12 מושב רשפון" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

One Comment

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *