איי קפה כפר דניאל: בופה, ארוחת בוקר עשירה בכפר דניאל

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

Icaffe איי קפה

עדכון: בית הקפה נסגר, הוא לא קיים יותר!

התקשרתי להזמין מקום, אמרתי שיש לי שובר ואמרו לי שהדבר בסדר גמור. הנסיעה לשם הייתה מדהימה חגיגה של ירוק בעיניים, כבישים חדשים ולא רחוק כמו שחשבנו, 20 דקות מראשון לציון והסביבה. הגענו למקום,כניסתו הייתה מעט מבאסת, שטח אפר לא נעים למול מבנה נטוש המכניס אווירה קודרת. לעגלת יד וכסא נכים הדבר מעט יהיה בעייתי בשל החצץ. אין כניסה אחרת, קצת ביאס תחילה אך כשהגענו למקום עצמו הוא מעוצב בדק,שולחנות וכסאות עץ, ספרייה עליה היו מונחים ספרים ומיני קישוטים המעטרים את המקום מבחוץ בפנים היה זה מבנה אבן בעיצוב שונה, לא נכנסנו הרי שהווי המקום הוא על הדק בחוץ.

בימי ששי ושבת נערך בופה- בראנץ', אנחנו הגענו ביום שבת. פנים חמימות קיבלו את בואנו ממלצרית שאמרה לנו לשבת היכן שנרצה. התיישבנו בשולחן עגול שזה מעט יותר מושבים משניים פלוס תינוק ובחיוך רחב היא אמרה שזה מקום נהדר. הגישה לנו תפריטים והסבירה לנו על הבופה. בחרנו באופציה הפחות מנפחת את הבטן שהיא רק חביתה ולא שקשוקה עם תוספות, אגב אפשר ליהנות מהבופה גם מבלי החביתה, זה יותר זול אך באופציית החביתה מקבלים גם קינוחים.

הלכנו על אומלט עם תוספות, הגיעו שתי חביתות שהן לא אומלט- כיוון שאומלט היא חביתה סגורה שבין שני חלקיה יש את התוספות ומבפנים הביצה היא אל דנטה. חביתה רגילה מגיעה עם התוספות כבר בעת הקשקוש של הביצים והתוספות יחד.

אך זאת לא הייתה המטרה אליה באנו, מבחינתנו היא אפילו הייתה מיותרת כיוון שהיה הצע רב של סלטים, מטבלים, אנטי פסטי, גבינות מיוחדות חצי קשות, גבינות לבנות במגוון טעמים, יוגורט עם פירות טריים ורעננים, גרנולה שנעשית על ידי השף והכל נקי ומתחדש מדי רגע. הלחמניות לא היו חמות מאד, אך רואים כי היו טריות. היו לחמניות במיני סוגים, כמו חלת שבת קטנה ומתוקה, לחמנייה ובתוכה פרג ולחמניות רגילות כולן מקמח לבן. ההיילייט של הבופה הם הקישים והמיני מאפים שמכניסים טעם שונה לפה בניגוד לשאר ארוחות הבוקר עם הסלטים, הלחם והביצה. היו מגוון ממרחים, המיוחד בניהם היה ממרח שעועית שחורה שנעשית על ידי השף, הקטע הכי יפה שהתינוק שלי פשוט בלע את זה, הדבר היה טעים לו מאד, זה בשילוב של סלט הטונה הסב לו אושר רב. היה גם ממרח פלפלים ביתי זה היה תענוג לחיך בעיקר בשילוב של סלט העלים על הלחם.

גם מי שלא אוכל גבינות יוכל ליהנות משפע עשיר של סלטים ומטבלים נהדרים ובעיקר לא משעממים ובנאליים. אני בעלי והתינוק לא אוכלים גבינות ובכל זאת מצאנו עצמנו שבעים עד יום למחרת, חוץ מהתינוק שרצה את הבקבוק שלו.

אחרי כל השפע והטוב שקיבלנו לקחנו קפה וקינוחים המגיעים במסגרת המנה. אין ולו קינוח אחד שנשאר על השולחן, היה זה מיני עוגות קטנות משוקולד, דבש, תפוזים ותפוחים כל אחת בנפרד עם מלבי ומי ורדים רק שנצא עם טעם טוב בפה.

השירותים לא היו מזמינים במיוחד וגם לא נקיים, הדבר הפריע לי מאד ולכן יש שיפור להבא.

לסיכום: אם תרצו ארוחה מפוצצת, שירות אדיב וסימפטי עם חיוך לא צבוע ובטן מלאת כל טוב הגעתם למקום הנכון, אמנם הארוחה הייתה מעט יקרה ביחס למקומות אחרים, אבל השפע של האוכל מכפר על כך וכן שווה כל שקל. היה לנו שוב הנחה של 30 אחוז בעת הצטרפותנו למועדון הלקוחות של המקום דרך האתר שלהם. לא הייתה בזה שום בעיה ואפילו הם מציעים לתת לחבר ארוחה מתנה על חשבונם בכדי שיכירו את המקום ויבואו אליו. אווירה טובה, אנשים מחייכים והדבר משרה אווירה חיובית במסעדה.

בנוסף לארוחה נהנו מטיול בכפר, באווירה הקסומה והפסטורלית של המקום, השקט והשלווה הוו לנו המשך יום נעים ושלו. הנוף והרוגע של המקום נתנו לנו כוחות לעוד שבוע עמוס, מומלץ לערוך טיול רגלי במקום ולשמור על השקט.

[showmap address="כפר דניאל מתחם הצורפים" marker="1" map="ROADMAP" zoom="12" scroll="1" street="1" zoomcontrol="1" pan="1" mapcontrol="1" overview="1"]

One Comment

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *