ארוחת בוקר בריאה ומהירה

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

המון אנשים רוצים לאכול בריא על הבוקר אך לא תמיד יש להם זמן, אפילו לא לכריך, זה מצריך מהם עמידה של כמה דקות במטבח ואין להם את הזמן הזה, במיוחד לאילו שהשעון לא ממש גורם להם לקום מהמיטה, אז הפתרון שלהם הוא ללכת על משהו חטוף, מהיר ושרק י

belly fatסתום להם את הרעב הרגעי. הדבר גורר עימם תחושת רעב לכל היום ורצון לאכול כל כמה רגעים והופ- השומן הופיע.

 

יש כאלו שלא אוכלים עוגיות אז דגני בוקר מכל סוג שהוא עם חלב נחשב עבורם בריא ומהיר, אבל מה בדבר הסוכרים? דגני הבוקר עתירים בסוכר ובמשפרי טעם שגורמים לכם לאכול יותר מהכמות הרצויה והופ- השומן מבצבץ.

אז איזו ארוחת בוקר היא בריאה ומזינה ובעיקר מהירה?

קערית של שיבולת שועל מלא בבוקר תגרום לכם לתחושת שובע עד הצהרים, היא עשירה בחלבון מן הטבע, אשר נותנת אנרגיה ואפילו מסייעת בשרפת שומן במהלך אימון גופני.

Lose Belly Fat

התרכובת המצויה בשיבולת שועל בטא- גלוקן מקנה שובע ומסייעת לגוף לצמצם את תחושת הרעב, כך למעשה אתם לא מנשנשים כל היום שטויות כי שיבולת השועל סותמת אתכם, הרי שיש בה סיבים תזונתיים שגורמים לכך.

מחקרים הראו כי למאכלים בהם יש מדד גליקימי נמוך מונעים סוכרת ולחץ דם נמוך, גם לעור צעיר ורענן יותר שיבולת שועל עוזרת, ואפילו גם למניעת סרטן במעי הגס זאת בגלל הסיבים התזונתיים המצויים בה.

Oatmeal

איך מכינים דייסה משיבולת שועל? 

הדרך המהירה ביותר לעשות זאת:

חצי כוס מים/ חלב/ משקה שיבולת שועל

4 כפות שיבולת שועל

לערבב לדייסה אחידה

חצי דקה למיקרוגל

לערבב שוב ובתיאבון.

 

דרך קצת יותר אטית היא לבשל את הדייסה על הגז.

לשים את המרכיבים בסיר קטן ולבשל עד לכדי דייסה אחידה.

 

ניתן להוסיף קינמון מעל לשיפור הטעם.

 

2 Comments

  1. ריקי שחם אוקטובר 14, 2015 Reply
    • roni אוקטובר 14, 2015 Reply

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *