ארוחות הבוקר הכי טובות ברשתות הקפה

קפה לנדוור– אחת הרשתות שיותר השתדרגו בשנים האחרונות היא רשת בתי הקפה של לנדוור, ארוחות הבוקר של הרשת לא נופלות מארוחות בוקר במסעדות ובמלונות. בארוחת הבוקר הבסיסית תקבלו חביתה עם תוספות לבחירה והיצע רב של מטבלים, שיתאימו לכל אחד ואחת. בארוחת הבוקר המשודרגת יותר תוכלו להוסיף אומלט עם תוספות אחרות ממה שאתם רגילים בארוחות הבוקר של הרשתות כמו תרד, כרישה וגבינת צאן. בבוקר גלילי, תיהנו מארוחת בוקר ישראלית על מצע של מאפה פוקצ'ה עם טחינה וזיתים וכמובן שתייה.

שקשוקה עם סלט וחלה, שקשוקה ים תיכונית המעורבת עם חציל וגבינת פטה בתוספת פטרוזיליה, פנקייק, בוקר זוגית עשירה ומפנקת, כריכונים, מוזלי, מוזלי צאן ובעיקר קפה טוב שנתחן במקום והעיקר בכוס גדולה ומפנקת- אמנם בתוספת תשלום, אבל סוף סוף אפשר ליהנות מקפה טוב בכוס גדולה כמו שאנחנו אוהבים.

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

קפה קפה– האמת שממש הופתעתי לטובה, שקשוקה איטלקית, אין יותר מאושרת ממני, גם כאשר כבר לא היה לי מקום עדיין לא יכולתי שלא לסיים את המנה, פשוט היה לי טעים. אפילו לא יכולתי לגעת בתוספות וגם הסלט לא ממש נאכל, זו בהחלט ארוחת בוקר כמו שישראלים חובבי איטליה אוהבים.

cafe cafe

בנוסף תוכלו ליהנות מתפריט ארוחות בוקר עשיר, החל מארוחת בוקר בסיסית של חביתה סלט לחם ומטבלים עם שתייה חמה וקרה, ארוחת בוקר יותר משודרגת במתבלים הנקראת בוקר קפה קפה, בוקר פרימיום שהיא ארוחה עשירה בסלטים ועוד שתי תוספות לבחירה לביצה ללא תוספת תשלום, בוקר גלילי- חביתת ירק עם סלטים ומטבלים, בוקר מקסיקני ביצים בתוספות בתוך טורטיה עם סלט ומטבלים, בוקר איטלקי כאשר ביצי העין מוגשות על סלמון מעושן עם גבינת שמנת ואיולי פלפלים לצד סלט ומטבלים וכל זה מגיע כמובן עם שתייה.

גם כריכונים, מוזלי ומאפים מחכים לאלו הרוצים רק נשנוש על הבוקר עם הקפה.

[yasr_overall_rating size="large"][yasr_visitor_votes size="large"]

מקדונלד'ס– גם אותי זה הפתיע, מה כבר מקדונלד'ס יכולה לעשות לארוחת בוקר? אז זהו, שמלבד ארוחת הבוקר של החביתה בלחמנייה וסלט ענק קצוץ עם שתייה חמה וקרה בצד יש גם את תפריט הקישים השווים, קיש בטטה, קיש בצל וקיש פטריות ועוגות ומאפים שלא רק נראים מעולה אלה גם טעמם מעדן עם קפה בצד, הזוי ככל שיהיה אבל הם הצליחו לעורר בי את החשק למתוק, גם כשאני לא מחובבי המתוקים.

mcmc1

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

קקאו– ארוחות הבוקר של קקאו אמנם יקרות יחסית לארוחות בוקר ברשתות בתי הקפה אך מגוון המטעמים עשיר מאד ואין מצב שתצאו רעבים מהמקום. כמו בכל בית קפה יש את ארוחת הבוקר הבסיסית שמונה שתי ביצים לבחירה, מטבלים, סלטים, לחמים ושתייה, אך בנוסף יש את ארוחת הבוקר המעניינת יותר כמו הפריטטה והשקשוקה האיטלקית ששתיהן מלוות בסלט,לחם ומטבלים, כל אחת ומה שמוגש עימה.

ניתן למצוא בתפריט גם פרנץ' טוסט מתוק ורגיל וגם מוזלי, למי שלא רוצה להתפוצץ עד אפס מקום אלה רק לנשנש משהו לצד הקפה.

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

בנדיקט– כן בנדיקט הפכה לרשת, אך יחד עם זאת המנות אכן מעולות וטעימות, יחד עם אווירה טובה ובכלל אני תמיד מרוצה מהביקור במקום. תמיד יוצאת עם הרגשה טובה ותמיד נעים לי לשבת שם. יחס טוב, שירות מעולה, מלצרים נחמדים הכל יותר מדי טוב, בייחוד האוכל, או האגגס בנדיקט, פעם חבר טוב אמר לי מנה מנצחת לא אוכלים במקום אחר, רק בבנדיקט, האמת צדק, רוטב ההולינדייז המושלם על הביצים העלומות ומתחתיהן סלמון צרוך עם רוטב פלורנטין על לחם בריוש…. מי בא איתי לבנדיקט? עשיתי לעצמי חשק תוך כדי כתיבה, אין דרך טובה יותר מלסיים את הכתבה עם מסעדה מעולה.

אמנם המחיר לארוחת הבוקר לא זול כשאר בתי הקפה, אך בהחלט שווה כל שקל.

[yasr_overall_rating size="large"]

[yasr_visitor_votes size="large"]

2 Comments

  1. CharlesfEw אוקטובר 14, 2017 Reply

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *